۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کنترل جدی برداشت آب از چاه‌های کشاورزی از مهر ماه
معاون وزیر نیرو تاکید کرد

کنترل جدی برداشت آب از چاه‌های کشاورزی از مهر ماه

لازم است همه ابلاغیه‌های مربوطه در استان‌های مختلف به صنایع مصرف‌کننده آب مبنی بر ارائه برنامه آب جایگزین یا بازتخصیص آب مصرفی در چند روز باقی‌مانده از شهریور ماه، کامل شود.

به گزارش بازار، محمد جوانبخت صبح امروز یکشنبه، در نشست سراسری مدیران ستادی و مدیران عامل آب منطقه‌ای کشور که به منظور ادامه بررسی آخرین وضعیت و زمان بهره‌برداری از پروژه‌های اولویت‌دار و اضطراری بخش آب کشور برگزار شد، گفت: اکنون در استان‌ها و مناطق مختلف کشور، مقدمات لازم برای مدیریت توامان آب و برق صورت گرفته و در مراحل جدی اجرا و پیشبرد پروژه‌ها هستیم.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در ادامه افزود: از مهرماه امسال باید با جدیت تمام، کنترل برداشت آب از چاه‌های کشاورزی با استفاده از کنتورهای برق در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: در اجرای تکلیف قانونی بند ع تبصره هشت قانون بودجه امسال، لازم است همه ابلاغیه‌های مربوطه در استان‌های مختلف به صنایع مصرف‌کننده آب مبنی بر ارائه برنامه آب جایگزین یا بازتخصیص آب مصرفی در چند روز باقی‌مانده از شهریور ماه، کامل شود.

جوانبخت با اشاره به اهمیت پیشبرد به موقع طرح‌های اولویت‌دار خاطرنشان کرد: انتظار ما این است، مدیران استانی با قوت بیشتر در چارچوب برنامه زمان‌بندی شده، پیشبرد پروژه‌ها به ویژه پروژه‌هایی که تخصیصات لازم برای آن واگذار شده را در دستورکار قرار دهند و در برنامه زمان‌بندی تسریع دهند.

کد خبر: ۲۴۳٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha