۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
کشورهای همسایه بازار مطمئن صنایع پایین دستی

کشورهای همسایه بازار مطمئن صنایع پایین دستی

میلانی، مدیر کارخانه شرکت میلان پلاست اظهار کرد: ایران پلاست به یافتن مشتریان خارجی کمک می کند. شرکت ما محصولات خود را به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان و امارات صادر می کند.

به گزارش بازار، امیرحسام خلیلی میلانی مدیر کارخانه شرکت میلان پلاست با بیان این که در همه دوره های نمایشگاه ایران پلاست حضور داشته اند، این نمایشگاه را یک رویداد خوب توصیف کرد.

وی هدف از مشارکت در نمایشگاه را دیدار با مشتریان عنوان کرد و گفت: بیشتر مشتریان ما شرکتی هستند و هدف مهمتر از این حضور، برندینگ شرکت است. در کنار این موارد آشنایی با مشتریان جدید هم اتفاق می افتد.

میلانی اظهار کرد: ایران پلاست به یافتن مشتریان خارجی هم کمک می کند. شرکت ما محصولات خود را به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان و امارات صادر می کند.

شرکت میلان پلاست تولیدکننده محصولاتی در زمینه بسته بندی آرایشی، بهداشتی و غذایی است که به سفارش مشتریان قالب های مورد نظر را تولید می کنند. به گفته میلانی در ایران پلاست هر چند از محصول جدیدی رونمایی نمی کنند اما سفارش های جدید را از مشتریان دریافت می کنند.

مدیر عامل شرکت میلان پلاست با اشاره به ضرورت گشودن درهای توسعه در روابط تجاری گفت: در حال حاضر شاهد هستیم در نمایشگاه های منطقه ای، کشورهای خارجی بیشتری حضور دارند که باید ایران پلاست هم در این بخش تقویت شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۴۳٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha