۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
تمدید نمایشگاه نوشت افزار تا ۷ مهر

تمدید نمایشگاه نوشت افزار تا ۷ مهر

نمایشگاه عرضه نوشت افزار ایرانی و محصولات فرهنگی با عنوان زنگ مهر به علت استقبال مردمی تا ۷ مهر تمدید شد.

به گزارش بازار، محمودرضا صنعتکار رئیس انجمن تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی گفت: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار نوشت افزار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با ارائه محصولات استاندارد و باکیفیت در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: نمایشگاه زنگ مهر به عنوان نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش تخصصی نوشت افزار، محصولات فرهنگی، آموزشی، کمک آموزشی و اسباب بازی پس از یک دوره برگزاری به دلیل استقبال مردمی تا ۷ مهر ۱۴۰۲ تمدید شد.

صنعتکار به عرضه محصولات دانش بنیان و خلاقانه صنعت نوشت افزار در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: سعی کرده ایم با نمایش نشان‌های تجاری مطرح و دارای استاندارد در این نمایشگاه ارتباط مستقیمی میان تولید کننده و مصرف کننده برقرار کنیم.

رئیس انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی با بیان اینکه ۲۸ تولیدکننده از انجمن نوشت افزار در این نمایشگاه حضور دارند؛ اضافه کرد: حمایت اتاق اصناف، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور و همچنین وزارت صمت از ویژگی‌های متمایز این رویداد به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه زنگ مهر ۲ شهریور تا ۱۱ شهریور برپا بود، اما با توجه به استقبال بازدیدکنندگان، پس از یک هفته وقفه دوباره آغاز به کار کرد و تا ۷ مهر از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در بوستان گفتگو میزبان خانواده‌ها برای بازدید و خرید لوازم تحریر، کیف، نوشت افزار و دیگر ملزومات دانش آموزیست.

کد خبر: ۲۴۳٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha