۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
ثبات بازار ارز منجر به افزایش فروش و درآمد اصناف می‌شود
رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش تهران:

ثبات بازار ارز منجر به افزایش فروش و درآمد اصناف می‌شود

نریمانی، رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش تهران گفت: ثبات بازار ارز و ثبات قیمت‌ها موجب شده فعالان کسب و کارها امید بیشتری برای ادامه فعالت داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، علی اکبر نریمانی، رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش تهران، با اشاره به تاثیر ثبات بازار ارز بر کسب‌وکارها و اصناف اظها کرد: خوشبختانه در سال جاری شاهد ثبات در بازار ارز هستیم و این موضوع تاثیر مستقیم بر کسب کار ما دارد و موجب می‌شود که دیگر تغییرات قیمت نداشته باشیم و قیمت کالاها با ثبات باشند.

وی تصریح کرد: ثبات قیمت‌ها موجب شده است فعالان کسب و کار صنف ما امید بیشتری برای ادامه فعالت داشته باشند، زیرا در گذشته با افزایش قیمت ارز قیمت مواد اولیه نیز افزایش می‌یافت به طوری که حتی بعضی از همکاران با زیان اقدام به فعالیت می‌کردند، اما ثبات بازار ارز موجب شده است تا فعالان بازار هرچند با سود کم اما به فعالیت خود ادامه دهند.

این فعال صنفی در پایان با بیان اینکه ثبات بازار ارز منجر به افزایش فروش و درآمد اصناف می‌شود، تاکید کرد: امیدوار هستیم که ثبات بازار ارز موجب شود تا فروش و درآمد کسب و کارها از جمله صنف چلوکباب و چلوخورش افزایش یابد.

کد خبر: ۲۴۳٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha