۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
جابجایی ۲۲۰ هزار زائر در روزهای پایانی صفر
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد

جابجایی ۲۲۰ هزار زائر در روزهای پایانی صفر

شهرکی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جابجایی ۲۲۰ هزار زائر با ۱۱ هزار ناوگان برون شهری از ۱۸ تا ۲۳ شهریور خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا شهرکی گفت: برای جابجایی زائران از مشهد مقدس در روزهای شنبه، یک شنبه و دوشنبه هزار و ۸۰۰ اتوبوس در نظر گرفته شده است.

شهرکی افزود: از ۱۸ تا ۲۳ شهریور بیش از ۲۲۰ هزار مسافر با ۱۱ هزار ناوگان برون شهری اعم از اتوبوس و مینی بوس جابجا شده اند.

وی افزود: زائران مشهد مقدس نسبت به تهیه بلیت بازگشت از پایگاه‌های اینترنتی معتبر اقدام کنند، چون ما بر اساس ظرفیت‌هایی که تقاضا می‌شود، سرویس‌های فوق العاده ایجاد خواهیم کرد.

وی افزود: مردم بلیت را از قبل تهیه کنند تا با برنامه، بازگشت خود را انجام دهند.

شهرکی خاطرنشان کرد: تمام کشور بسیج شده و اتوبوس‌ها حتی بصورت خالی به سمت مشهد در حال حرکت هستند تا بعد از عزاداری زائران به شهرهای خود بازگردانده شوند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: بخش عظیمی از زائران، مربوط به شهرهای استان خراسان رضوی هستند ضمن اینکه زائرانی که بصورت پیاده عازم حرم مطهر امام رضا علیه السلام شده اند بصورت سواره به شهرهای خود بازگردانده خواهند شد.

شهرکی افزود: با توجه به حجم بالای عبور و مرور خودرو در این ایام، همه راهدارخانه‌ها آماده باش هستند و نظارت کافی بر مجتمع‌های رفاهی خدماتی بین راهی اعمال شده و گشت‌های راهداری هم با توان کامل در سطح جاده‌ها مشغول گشت زنی و خدمت رسانی هستند.

کد خبر: ۲۴۳٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha