۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
حضور گسترده ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری در ایران پلاست

حضور گسترده ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری در ایران پلاست

نمایشگاه ایران پلاست به لحاظ وسعت و تعداد شرکت کنندگان به ویژه در سال های گذشته، مقام نخست منطقه را داشته است.

به گزارش بازار، محمدرضا شاکری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری، با بیان این که ۴۸ غرفه از ماشین سازان داخلی و عضو انجمن در سالن ۳۸ نمایشگاه ایران ایران پلاست جانمایی شده اند، گفت: مسولان نمایشگاه به ویژه مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی ایران در برپایی این دوره از نمایشگاه بسیار خوب عمل کردند.

وی افزود: برگزارکنندگان نمایشگاه با ایجاد شورای سیاست گذاری که متشکل از تشکل های تخصصی این صنعت بود، سالن هایی را به این تشکل ها واگذارکردند همچنین در زمینه تولید محتوا برای پربارتر کردن نمایشگاه، تعامل خوبی با انجمن ها صورت گرفت.

شاکری با بیان این که نمایشگاه ایران پلاست به لحاظ وسعت و تعداد شرکت کنندگان به ویژه در سال های گذشته، مقام نخست منطقه را داشته است، گفت: خود ایران بازار بزرگی دارد و اعضای تشکل ما بیشترین سهم خود را از بازار داخلی به دست آورده اند. ماشین سازان همواره نقش موثری در نمایشگاه ایران پلاست داشته و در همه دوره ها به صورت فعالانه حضور پیدا کرده و نوآوری های خود را در همین رویداد عرضه کرده اند.

شاکری تصریح کرد: میزان واردات ماشین های پلیمری در مقایسه با میزان صادرات بسیار بیشتر است؛ البته آمارهای موجود صادرات چندان مستند نیستند چون در بسیاری موارد تولیدات داخلی یا به صورت غیر رسمی و یا به دلیل ماشین به ماشین شدن محصول به روش دیگری ثبت می شوند.

وی نتایج حضور در دوره های قبلی نمایشگاه ایران پلاست را رضایت بخش دانست و امیدواری کرد که این دوره نمایشگاه، اتفاقات خوبی برای صنعت کشور رقم بخورد.

هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر: ۲۴۳٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha