۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
تلاش وزارت ارتباطات برای فراهم کردن اینترنت با بهترین کیفیت است
معاون وزیر ارتباطات:

تلاش وزارت ارتباطات برای فراهم کردن اینترنت با بهترین کیفیت است

جعفرپور، معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: افزایش میزان رضایتمندی کاربران اینترنت برای ما یک اصل به شمار می‌رود.

به گزارش بازار، محمد جعفرپور در چهارمین جلسه بررسی کیفیت شبکه ارتباطی کشور افزود: پس از انتشار گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران و طرح ادعای وجود اختلالات عمدی بر شبکه ارتباطی کشور، برگزاری این سلسه جلسات منجر به رفع ابهامات مطرح شده و رسیدن طرفین به یک جمع بندی واحد شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه اپراتورها و شرکت ارتباطات زیرساخت در این راستا در حال ارتقای ظرفیت شبکه ارتباطی هستند، خاطرنشان‌کرد: در روزهای گذشته نیز شرکت ارتباطات زیرساخت ارتقاء و جایگزینی تجهیزات را در ساعت‌های کم ترافیک شبانه روز (down time) آغاز کرده است.

در این جلسه، «مجتبی توانگر» ‌ مردم تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس سوالی که از وزیر ارتباطات مطرح کردیم، درباره اختلالات در شبکه ارتباطی مباحثی مطرح و بر پایه آن مقرر شد از این پس با حضور فعالان صنف و اعضای انجمن تجارت الکترونیک در جلسات هفتگی اقدام به ابهام‌زدایی شود.

پیش ‌از این، توانگر و برخی از نمایندگان مجلس سوالی را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص «مشکلات ناشی از سرعت و کیفیت پایین اینترنت» مطرح کرده بودند که وزیر ارتباطات با حضور در صحن علنی و برنامه سه شنبه های نظارتی مجلس توضیحاتی را در این ارتباط ارائه کرد.

همچنین روز دوشنبه نشستی با حضور وزیر ارتباطات و نمایندگان مجلسی که خواهان تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات بودند در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد که پس از ارائه توضیحات و مستندات توسطاز سوی «زارع پور»، نمایندگان از توضیحات وی قانع شدند و طرح موضوع تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات منتفی اعلام شد.

در این جلسه نمایندگان انجمن تجارت الکترونیک تهران و نمایندگان اپراتورهای همراه و ثابت، زیرساخت کیفیت شبکه اینترنت کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر: ۲۴۳٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha