۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
شرایط و زمان پرداخت تسهیلات بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی

شرایط و زمان پرداخت تسهیلات بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در خصوص شرایط و زمان پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان این سازمان توضیح داد.

به گزارش بازار، احمد اسفندیاری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی درباره وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده افرادی که در قرعه‌کشی اخیر برنده شده‌اند وام خود را از اول مهرماه دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: وام ۲۰ میلیون تومانی به ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری‌گیران واجد شرایط تامین اجتماعی واریز می‌شود.

اسفندیاری با اشاره به اینکه بنا داریم تا پایان سال به بیش از ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و بدون ضامن به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنیم، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۷۵ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور وام ۴۰ میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند که از ابتدای مهرماه نیز ۴۰ هزار نفر به این آمار افزوده می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ هزار نفر از بازنشستگان برای دریافت تسهیلات اشاره شده به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: هر ماه قرعه‌کشی انجام می‌شود و تعدادی از بازنشستگان وام ۲۰ میلیون تومانی خود را دریافت می‌کنند.

اسفندیاری در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی چه زمانی خواهد بود، گفت: پیش بینی می‌شود در آبان ماه مرحله بعدی پرداخت وام‌ها آغاز شود.

کد خبر: ۲۴۳٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha