۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
۶۰ درصد سرمایه گذاری بخش خصوصی گلستان در گنبدکاووس انجام شد
فرماندار ویژه گنبدکاووس:

۶۰ درصد سرمایه گذاری بخش خصوصی گلستان در گنبدکاووس انجام شد

گرگان- فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال‌های اخیر بیش از ۶۰ درصد از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان در شهرستان گنبدکاووس اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل روابط عمومی فرمانداری گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: با توجه به شرایط خوب شهرستان در حوزه کشت محصولات گلخانه ای، می توانیم علاوه بر کاهش هزینه های تولید، با افزایش محصولات ضمن تحقق شعار «جهش تولید» صادرات خوبی نیز داشته باشیم.

وی افزود: طرح کشت «گوجه فرنگی» به صورت گلخانه ای که یک نوع آن «ازمیر»نام دارد در مدت زمان کوتاه می تواند باردهی زیادی داشته باشد.

کریمی اضافه کرد: یکی از اولویت های ما در شهرستان کاهش درصد بیکاری جوانان است که خوشبختانه با این نوع کشت ها، می توانیم شاهد اشتغال زایی خوبی در منطقه باشیم.

معاون استاندار گلستان با اشاره به سرمایه گذاری خوب بخش خصوصی در چند سال اخیر در گنبدکاووس گفت: در سالهای اخیر بیش از ۶۰ درصد از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان در شهرستان گنبدکاووس اتفاق افتاده و این نشان دهنده فراهم شدن شرایط خوب برای سرمایه گذاران در این شهرستان است.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم تا شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم تا آنها در کنار دستگاه های اجرایی مرتبط، بتوانند اشتغالزایی و تولید خوبی را در منطقه ایجاد کنند.

کد خبر: ۲۴٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha