۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
وضعیت پرداخت خسارت به واحد های مسکونی زلزله زده قطور راضی کننده نیست
استاندار آذربایجان غربی:

وضعیت پرداخت خسارت به واحد های مسکونی زلزله زده قطور راضی کننده نیست

تبریز- استاندار آذربایجان غربی گفت: با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از زلزله قطور و سلماس متاسفانه هنوز خسارت زلزله زدگان به درستی پرداخت نشده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری عصر یکشنبه در جلسه بررسی میزان پرداخت خسارت بیمه واحدهای زلزله زده قطور و سلماس با اشاره به اینکه ارزیابی بیمه دانا از میزان خسارت به واحدهای مسکونی و تجاری مناطق زلزله زده را قبول نداریم، افزود: متاسفانه ارزیابی درستی از میزان خسارت ها انجام نگرفته و استانداری از بیمه دانا انتظار دارد تا به مفاد قرارداد خود پایبند باشد.

وی گفت: علیرغم اینکه شرکت بیمه گذار می بایست در کمتر از دو هفته نسبت به ارزیابی درست و پرداخت خسارت بیمه مناطق زلزله زده اقدام می نمود اما با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از زلزله هنوز این مهم به طور کامل محقق نشده است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: فصل کاری در مناطق زلزله زده محدود است و این تعلل انجام گرفته در مسیر بازسازی خلل جدی وارد می سازد.

شهریاری ادامه داد: با توجه به اینکه ارزیابی شرکت بیمه گزار منطقی و عادلانه نیست لذا کمیته ای متشکل از طرفین قرارداد و یک کارشناس مربوطه تا آخر این هفته تشکیل و نسبت به برآورد مجدد در کمتر از یک هفته مناطق زلزله زده قطور و سلماس اقدام می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و نمایندگان بیمه دانا در این جلسه گزارشاتی از وضعیت ارزیابی و خسارت زلزله زدگان ارائه کردند.

کد خبر: ۲۴٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha