۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
واقعا نمایندگی اصلی هایک ویژن در ایران چه شرکتی هست؟

واقعا نمایندگی اصلی هایک ویژن در ایران چه شرکتی هست؟

اگر برای خرید دوربین مداربسته به بازار رفته باشید قطعا اسم برند هایک ویژن را شنیده اید.

به گزارش بازار، اگر برای خرید دوربین مداربسته به بازار رفته باشید قطعا اسم برند هایک ویژن را شنیده اید ، ولی نکته جالب این هست که تمامی همه فروشندگان بازار جمهوری یا مراکز معتبر در شهرستانها و همچنین فروشگاه های اینترنتی معی این هستند که نمایندگی رسمی این برند چینی در ایران هستند ولی سوال اینجاست که واقعا نمایندگی اصلی هایک ویژن در ایران چه شرکتی هست؟

در این مقاله قصد داریم به این مورد بپردازیم.

نماینده رسمی و اصلی این دوربین هایک ویژن در ایران چه شرکتی هست؟

امروزه شبکه های کامپیوتری در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک به قدری توسعه یافته اند و به حدی با فعالیت های روزمره حجم عظیمی از کاربران عجین شده اند که دیگر تصور سازمانی بدون شبکه، تصوری محال است. از همین رو شبکه ها و سرویس ها و خدماتی که از طریق آن ها به کاربران ارائه می شود به موضوع مهمی بدل شده است.

یعنی سازمان های جدید در پی بنا نهادن شبکه هایی با کارایی مناسب و بستر قوی هستند و سازمان های قدیمی تر به دنبال ارتقاء یا بهینه سازی شبکه موجود خود بیش از بیست سال قبل، مدیران پرشیاسیستم با درک اهمیت این موضوع، گام در راهی نهادند که از بطن آن شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیاسیستم (D.D.C Persia) زاده شد.

این شرکت که فعالیت رسمی خود را در نمایشگاه جیتکس ۲۰۰۵ اعلام نمود و در سال 1391 نمایندگی رسمی شرکت چینی Hikvision  در زمینه محصولات امنیتی و نظارت تصویری را اخذ نمود.

Hikvision-cctv.com  سایت رسمی این شرکت بوده که به شکل تخصصی به محصولات برند هایک ویژن را در ایران عرضه می نماید.

آدرس و تلفن  نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران کجاست؟

تهران ،میدان آرژانتین , خیابان خالد اسلامبولی , خیابان چهاردهم , نبش هشتم , پلاک ۳۶ و تلفن امور مشتریان این شرکت به شماره 02154871200 می باشد.

نمایندگی هایک ویژن در خیابان جمهوری حضور دارد؟

خیر تمامی فروشگاه های خیابان جمهوری زیر نماینده برند هایک از نماینده اصلی این شرکت می باشد.

واقعا نمایندگی اصلی هایک ویژن در ایران چه شرکتی هست؟

بهترین قیمت و پشتیبانی هایک ویژن

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که مشتریان هنگام اجرای پروژه‌های دوربین مداربسته دارند، پیدا کردن بهترین قیمت دوربین هایک ویژن در بین شرکت‌های متعددی که نمایندگی هایک ویژن را دارند است. مناسب ترین قیمت در کنار موجودی کافی برای تامین کالای مورد نیاز دو عامل مهمی است که مشتریان همیشه به دنبال آن بوده و هستند.

شرکت توسعه داده‌های ارتباطی پرشیا سیستم به عنوان نمایندگی هایک ویژن در ایران، با ارائه پرفروش‌ترین محصولات این شرکت شامل دوربین هایک ویژن و دستگاه‌های ذخیره ساز، توانسته نظر مثبت بسیاری از همکاران صنف نظارت تصویری را به خود جلب نماید.

شما می توانید جهت خرید محصولات Hikvision با مناسب ترین قیمت با کارشناسان فروش شرکت در تماس باشید.

یکی از بزرگ ترین دغدغه‌هایی که همکاران در صنف مدار بسته با آن روبرو هستند، پیدا کردن نماینده فروش دوربین مدار بسته است که بتوانند با خیال راحت‌تر خرید دوربین Hikvision را انجام دهند. در این بین شرکت‌های متعددی تحت عنوان نمایندگی‌های هایک ویژن در کشور در حال فعالیت هستند.

اما چند نکته مهم در این راه وجود دارد که پیش از انتخاب عامل فروش دوربین باید به آن توجه کنید. نکته اول، موجودی کالای هایک ویژن است تا بتوانید با خیال راحت به مشتریان خود دوربین یا سایر تجهیزات را پیشنهاد بدهید.

نکته دوم پشتیبانی فنی مناسب است. یک نماینده دوربین مدار بسته خوب، می‌تواند با ارائه خدمات فنی تلفنی یا حتی حضوری، خیال شما تا حدود زیادی راحت کند و این مهم اعتماد به نفس شما را نزد مشتری بالا خواهد بود.

نکته سوم و به زعم بسیاری از همکاران مهمترین عامل، قیمت محصولات است. بسیاری از کاربران و همکاران صرف نظر از دو نکته قبلی که مطرح شد، تنها به دنبال یافتن نمایندگی هایک ویژن هستند که بتوانند پایین ترین لیست قیمت را پیدا کرده و از آن خرید کنند و به سایر موارد بی اعتنا هستند.

متاسفانه در اکثر مواقع این گروه از همکاران که طیف وسیعی را نیز تشکیل می‌دهند، به مشکلات متعددی بر می‌خورند که از جمله می‌توان به خرید از شرکت‌هایی که صلاحیت فروش را ندارند و یا تجهیزات مداربسته که بصورت قاچاقی وارد کشور شده‌اند، اشاره نمود.

واقعا نمایندگی اصلی هایک ویژن در ایران چه شرکتی هست؟

نمایندگی دوربین هایک ویژن

استفاده از دوربین هایک ویژن برای خدمات شهری در مورد این همکاران باید بگوییم که بخاطر عدم رعایت اصول حرفه‌ای، نمی‌توانند از گارانتی محصولات هایک ویژن استفاده کنند و هیچ خدمتی به آنها تعلق نمی‌گیرد. شرکت توسعه داده‌های ارتباطی پرشیا سیستم به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران افتخار دارد تا بهترین قیمت محصولات هایک ویژن را ارائه نماید.

چرا بهتر از محصولات هایک ویژن را از نمایندگی دوربین هایک ویژن خریداری نماییم؟

برای اینکه از اصالت کالا مطمئن شوید و همچنین به مدت 24 ماه محصول خریداری شده گارانتی داشته باشد، بهتر است از نمایندگی هایک ویژن خرید فرمایید.

چرا از سایت Hikvision-cctv خرید کنیم؟ این فروشگاه چه مزیتی نسبت به دیگر رقبا دارد؟

سایت Hikvision-cctv در واقع یکی از زیر مجموعه‌های شرکت پرشیا سیستم است که فعالیت خود را از سال 2005 و نمایشگاه جیتکس آلمان آغاز کرد. بنابراین یکی از اولین وارد کننده‌های برندهای نامدار مثل داهوا و هایک ویژن است.

جمع بندی :

دوربین هایک ویژن یکی محصولات شرکت هایک ویژن تنها به دوربین Hikvision خلاصه نمی‌شود بلکه این شرکت محصولاتی شامل دوربین IP هایک ویژن، دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل، دوربین هایک ویژن 8 مگاپیکسل، دوربین تحت شبکه بیسیم، دوربین پلاک خوان هایک ویژن، توربو HD، اسپید دام هایک ویژن، انواع nvr هایک ویژن، dvr هایک ویژن، آیفون‌های تصویری، کابل‌های شبکه و لوازم جانبی دارد که در بیش از 100 کشور دنیا به فروش می‌رسند.

کد خبر: ۲۴۳٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha