۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
بانک ملی هیچ کارخانه‌ای را تعطیل نکرده است/ سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی در اردبیل
مدیرعامل بانک ملی یران:

بانک ملی هیچ کارخانه‌ای را تعطیل نکرده است/ سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی در اردبیل

اردبیل - حسین زاده، مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: بانک ملی در سال گذشته و امسال هیچ واحد تولیدی را تعطیل نکرده بلکه بر احیا و توانمندی آنها کوشیده است.

محمدرضا حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بانک ملی نه تنها کارخانه‌ای را تعطیل نکرده بلکه با تامین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها نسبت به تقویت و توانمندی واحدهای تولیدی اقدام شده تا تولید و اشتغال به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح ملی واحدهای تولیدی و صنعتی نظیر هپکوی اراک، گروه ملی فولاد خوزستان و ...، مورد حمایت بانک ملی قرار گرفته و در استان اردبیل نیز این کار با یک شتاب مضاعف در حال انجام است.

۶۷۰ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن پرداخت شده است
مدیر عامل بانک ملی به تعهد بانک ملی در قبال پروژه راه آهن اردبیل اشاره کرد و گفت: از ۷۵۰ میلیارد تومان تعهد بانک ملی تاکنون ۶۷۰ میلیارد تومان پرداخت شده و ۸۰ میلیارد تومان مابقی نیز در ماه‌های آینده پرداخت خواهد شد.

حسین‌زاده به افزایش قیمت مصالح و اقلام مورد نیاز خط ریلی اردبیل – میانه اشاره کرد و افزود: بر همین اساس و برای تزریق بودجه جدید این پروژه را به ارزیابی و بررسی مجدد ارجاع دادیم تا ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به این پروژه تزریق شود که این کار در مرحله کارشناسی است تا با نظر مساعد بانک منابع جدید نیز تخصیص یابد.

وی ادامه داد: به غیر از مشارکت بانک ملی در راه آهن اردبیل – میانه در شهرهای مختلف استان اردبیل ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اشتغالزا اتفاق افتاده تا هزاران جوان بیکار این استان وارد چرخه تولید و اشتغال شوند.

مدیر عامل بانک ملی اظهار کرد: برای راه‌اندازی پروژه‌هایی نظیر سرم‌سازی، نساجی، فاز جدید آرتاویل تایر، کریستال‌سازی و ...، در استان اردبیل منابع مورد نیاز تزریق شده تا با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال و توان اقتصادی استان اردبیل ارتقا یابد.

حسین‌زاده در پایان تصریح کرد: به عنوان فرزند این استان با احساس مسئولیت در قبال جوانان آمادگی تامین اعتبار مورد نیاز واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری را داریم و انتظار می‌رود استان اردبیل با گذر از شرایط کنونی به مرز توسعه یافتگی برسد.

کد خبر: ۲۴٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha