۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
امسال ۲ مرحله سود سهام عدالت پرداخت می شود
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت:

امسال ۲ مرحله سود سهام عدالت پرداخت می شود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: امسال نیز همانند سال قبل دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود.

عسگر توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت با بیان این که دولت باید به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت تخصیص دهد، افزود: دولت قبل از سهام برخی از شرکت‌ ها را بدون مجوز لغو کرده است.

وی با اشاره به مولدسازی اموال و واگذاری آن به مردم گفت: شرکت‌ های تعاونی بهترین راه برای واگذاری اموال دولتی است زیرا ۷۰ تا ۸۰ درصد از مردم هر شهرستان عضو تعاونی‌ ها هستند.

وی با بیان اینکه واگذاری سهام عدالت دارای مخالفان زیاد است، تصریح کرد: از سوی دیگر باید به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان سهام واگذار شود که باید منابع آن شناسایی شود.

توکلی با بیان این که سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی بازمانده سهام عدالت هستند، گفت: شناسایی و ثبت نام این جاماندگان در دست اقدام است.

توکلی با بیان این که تغییر مدیریت سهام عدالت باز غیر مستقیم به مستقیم یا بالعکس نیز در حال برنامه‌ریزی و پیگیری است، درباره سود سهام عدالت گفت تلاش می‌کنیم تا میزان سود پرداختی پایین‌تر از سال‌های قبل نباشد.

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی سعی می‌کنیم همانند پارسال دو مرحله سود نیز امسال پرداخت کنیم.

کد خبر: ۲۴۳٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha