۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
تسویه اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سنگین صادراتی به ارزش بیش از ۹۲ هزار میلیارد ریال
مدیر تسویه معاملات کالایی شرکت سپرده‌گذاری خبر داد

تسویه اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سنگین صادراتی به ارزش بیش از ۹۲ هزار میلیارد ریال

مدیر تسویه معاملات کالایی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از تسویه نهایی اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سنگین صادراتی به ارزش ۹۲ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سمات، علی روستایی با اعلام خبر فوق افزود: این اوراق در ۸ نماد و با سررسید ۹۱۵ روزهای روزهای ۱۷ و ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۹۹ در بورس انرژی ایران منتشر شد که ارزش تسویه نهایی در هریک از این نمادها با عنایت به اعمال اختیار خرید توسط ناشر به ترتیب سنفت۰۰۷ به ارزش ۶ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال، سنفت۰۰۸ به ارزش ۳۰ هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال، سنفت۰۰۹ به ارزش ۱۵ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال و سنفت۰۱۰ به ارزش ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: سنفت۰۱۱ به ارزش ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، سنفت۰۱۲ به ارزش ۷۳۳ میلیارد ریال، سنفت۰۱۳ به ارزش ۱۵ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال و سنفت۰۱۴ به ارزش ۷۳۳ میلیارد ریال دیگر نمادهای این اوراق بودند که در روزهای ۱۸ تا ۲۰ شهریورماه جاری این وجوه از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب دارندگان واریز شد.

روستایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تسویه نهایی ۱۱ نماد اوراق سلف موازی استاندارد به ارزش ۱۶۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال محقق شده است و تا پایان امسال نیز ۱۳ نماد از این اوراق با ارزش انتشار ۱۰۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال سررسید خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۲٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha