۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
۲۰ میلیون نفر در کشور بازمانده سهام عدالت هستند
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت:

۲۰ میلیون نفر در کشور بازمانده سهام عدالت هستند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: ۲۰ میلیون بازمانده سهام عدالت در کشور شناسایی شدند که مشمول طرح هستند.

عسگر توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی اقتصاد مردمی را سهام عدالت ذکر کرد و گفت: سیاست‌های دولتی در حوزه اقتصاد تعاونی نوید بخش است.

وی با اشاره به این که یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر از دارندگان سهام از دریافت سود سهام عدالت محروم هستند، افزود: دولت پذیرفت تا این افراد را به عنوان سهامدار شناسایی کنند.

وی با اظهار اینکه ۲۰ میلیون بازمانده سهام عدالت شناسایی شدند که مشمول طرح می شوند، گفت: متاسفانه تخلفی در دولت قبل انجام شد و سهام برخی شرکت ها بدون قانون و مجوز از پوشش سهام عدالت برداشته شدند.

توکلی با اشاره به مولدسازی اموال دولتی و واگذاری آن به مردم و تعاونی‌ها، گفت: شرکت‌های سهام عدالت ۴۹ میلیون نفر را در بر می‌گیرند و از این تعداد ۳۵۰ هزار نفر در شهرستان ساری عضو تعاونی ها سهام عدالت هستند و لازم است اموال دولتی به تعاونی های سهام عدالت واگذار شود.

وی گفت: باید به ازای هر یک نفر ۱۰ میلیون تومان سهام واگذار شود از این رو شناسایی منابع برای تعیین تکلیف وضعیت بازماندگان الزامی است.

کد خبر: ۲۴۲٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha