۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
گلستان در رده آخر درآمد سرانه کشور است | بازگشت امید با اتمام پروژه های ناتمام
رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

گلستان در رده آخر درآمد سرانه کشور است | بازگشت امید با اتمام پروژه های ناتمام

گرگان- یوسفی، رئیس اتاق بازرگانی گرگان با تاکید بر این مساله که گلستان استانی فقیر و در رتبه های آخر درآمد سرانه کشور است، گفت: مردم و بخصوص کشاورزان استان برای تامین معاش خود با مشکل مواجه هستند.

امیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به گلستان اولویت ها را در نظر بگیریم و به دنبال اجرای پروژه هایی باشیم که بتوانیم در منطقه تحول ایجاد کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام زیادی در گلستان وجود دارد گفت: هر چقدر به سمت اجرا و عملیاتی شدن پروژه ها گام برداریم، امید را به جامعه برمی گردانیم.

وی با تاکید بر این مساله که گلستان استانی فقیر و در رتبه های آخر درآمد سرانه کشور است، یادآور شد: نوع اشتغال در استان نیز با درآمد حداقلی است و مردم آن نمی توانند نیاز معیشتی خود را فراهم کند و برای تامین معاش خود با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: درخواست ما این است که رئیس جمهور استان با توجه به عقب افتادگی های که در گلستان وجود دارد شرایطی را فراهم کند که این استان به توسعه برسد.

یوسفی تاکید کرد: اجرای طرح هایی مانند منطقه آزاد اینچه برون می تواند استان را به درآمد رسانده و صنعت، تکنولوژی، اشتغال و رفاه را برای مردم استان گلستان به وجود بیاورد.

وی با بیان این مساله که با توجه به ظرفیت های که در گلستان وجود دارد برای بسیاری غیرقابل باور است که درآمد این استان کمتر از ۵۰ درصد میانگین درآمدی کشور باشد، گفت: رئیس جمهور با توجه به عقب افتادگی استان گلستان را ببینند و در مصوبات سفر به دنبال اجرای پروژه های بزرگی باشد که باعث تحول در منطقه شود.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان خاطرنشان کرد: اگر چه این استان دارای سرزمین سبز و خاک حاصلخیز است اما کشاورزی ما به صورت خرده مالک و سنتی است و کشاورزان درآمد ناچیزی دارند.

کد خبر: ۲۴۲٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha