۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در بانک سینا در مسیر برنامه‌های مجلس و دولت است

پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در بانک سینا در مسیر برنامه‌های مجلس و دولت است

نایب‌ رئیس اول مجلس گفت: از ابتدا که پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری با تأکید مجلس و دولت وارد مرحله اجرا شد، بانک سینا جزو بانک‌هایی بوده که بدون وقفه کار پرداخت این وام‌ها را در دستور کار قرار داد.

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، عبدالرضا مصری تصریح کرد: از ابتدا که موضوع پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری با تأکید مجلس و دولت وارد مرحله اجرا شد، بانک سینا جزو بانک‌هایی بوده که بدون وقفه کار پرداخت این وام‌ها را در دستور کار بانک قرار داد.

وی اضافه کرد: بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و همسو با برنامه‌های دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص تسهیل ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده، در چارچوب ضوابط و بخش‌نامه‌های بانک مرکزی، توانسته کارنامه قابل قبولی ارائه کند.

مصری اظهار داشت: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بانک سینا برای راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و مشاغل خانگی کار بسیار موفقیت‌آمیزی بوده که امیدوارم الگویی برای دیگر بانک‌ها باشد. اعطای وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان معرفی‌شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی می‌تواند چرخه مشاغل خانگی را به حرکت درآورد.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در خاتمه از اهتمام و همکاری بانک سینا در اجرای برنامه‌های ابلاغی دولت و همگامی با سیاست‌های کلان نظام در راستای طرح جوانی جمعیت قدردانی کرد.

کد خبر: ۲۴۲٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha