۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
ظرفیت مدارس پرند به ۵۰ مدرسه رسید| افتتاح نخستین مدرسه هوشمند شهر پرند
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ظرفیت مدارس پرند به ۵۰ مدرسه رسید| افتتاح نخستین مدرسه هوشمند شهر پرند

مدرسه شهید نوچمنی نخستین مدرسه هوشمند شهرهای جدید امروز در حالی با حضور وزیر راه و شهرسازی در پرند افتتاح شد که به گفته او ظرفیت مدارس پرند به ۵۰ مدرسه رسید.

بازار؛ گروه راه و مسکن: امروز مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حالی با حضور در شهر پرند مدرسه هوشمند شهر جدید پرند را افتتاح کرد که این مدرسه هوشمند ۲۰کلاسه اولین مدرسه هوشمند شهرهای جدید در فاز ۶ پرند با ۲۰ کلاس در زیربنای ۳۱۲۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال و طراحی مدرن احداث شده است.

در این مراسم که علیرضا جعفری مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید و مدیر عامل شهر جدید پرند حضور داشتند این مدرسه هوشمند افتتاح شد.

بذرپاش با تاکید بر اینکه در شهرهای جدید به ویژه پرند طرح‌های توسعه خوبی بر اساس ظرفیت‌های این شهرها تدارک دیده شده است، گفت: یکی از درخواست‌های ساکنان، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی و دیگر خدمات روبنایی برای زیست‌پذیر شدن شهرهاست که در این خصوص تلاش‌های فراوانی در جریان است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام افتتاح ۷ مدرسه در شهر جدید پرند که یکی از آنها مدرسه هوشمند و دیگری مدرسه دانش‌آموزان استثنایی است، افزود: امروز ۷ مدرسه با ظرفیت ۱۱۳ کلاس توسط شرکت عمران شهر پرند افتتاح شد که با افتتاح‌های امروز، ظرفیت مدارس پرند به ۵۰ مدرسه و ۷۰۰ کلاس ارتقا یافته است.

این مدرسه هوشمند به دو کارگاه پنل و استند هوشمند تجهیز شده و کارگاه‌های آموزشی دارای ۱۲ سیستم کامپیوتر از جمله ویژگی‌های این مدرسه است.

«آرش صیادی» مدیر عامل شرکت عمران پرند نیز با بیان اینکه ۷ مدرسه احداث شده توسط شرکت عمران پرند با بروزترین امکانات و استاندارهای آموزشی با اعتبار ۱۱۶۴ میلیارد ریال در فازهای ۳، ۴، ۵، ۶ افتتاح شد.

وی ادامه داد: با افتتاح ۷ باب مدرسه ۱۱۳ کلاس آموزشی در سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان پرندی خواهند بود.

مقرر است تا علاوه بر افتتاح حضوری مدرسه سیامند رحمان؛ نخستین مدرسه دانش‌آموزان استثایی، مدارس ۲۱ کلاسه شهید حسن کوکبی در فاز ۶، مدرسه ۱۲ کلاسه آرمان علی‌وردی در فاز ۶، مدرسه ۹ کلاسه شهید کرم‌پور در فاز۶، مدرسه ۱۲ کلاسه محسن فخری‌زاده در شمال فاز ۳ و مدرسه ۱۱ کلاسه امیرکبیر در جنوب فاز ۶ به شکل نمادین افتتاح شود.

کد خبر: ۲۴۲٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha