۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
افتتاح متروی پرند در روزهای آینده قطعی است| ۴ هزار مسکن مهر در پرند تحویل متقاضیان می شود
وزیر راه و شهرسازی:

افتتاح متروی پرند در روزهای آینده قطعی است| ۴ هزار مسکن مهر در پرند تحویل متقاضیان می شود

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متروی پرند در روزهای آینده با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود گفت: همزمان با بهره برداری از مترو پرند، ۴۰۰۰ واحد مسکن مهر تکمیل شده به متقاضیان تحویل می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه افتتاح مدرسه نوچمنی؛ نخستین مدرسه هوشمند شهرهای جدید در پرند، با تاکید بر اینکه افتتاح متروی پرند قطعی است و جای نگرانی نیست گفت: تمام اقدامات برای افتتاح متروی پرند انجام شده است و جای نگرانی نیست. مردم شهر جدید پرند مطمئن باشند که در روزهای آینده متروی پرند افتتاح می شود.

بذرپاش ادامه داد: امروز به همراه فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء بازدیدی از پروژه متروی پرند خواهیم داشت و مطمئن باشید که طی روزهای جاری متروی پرند با حضور رییس‌جمهوری افتتاح می شود.

یکی از درخواست‌های ساکنان، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی و دیگر خدمات روبنایی برای زیست‌پذیر شدن شهرهاست که در این خصوص تلاش‌های فراوانی در جریان است

وی با تاکید بر اینکه در شهرهای جدید به ویژه پرند و پردیس طرح‌های توسعه خوبی بر اساس ظرفیت‌های این شهرها تدارک دیده شده است، گفت: یکی از درخواست‌های ساکنان، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی و دیگر خدمات روبنایی برای زیست‌پذیر شدن شهرهاست که در این خصوص تلاش‌های فراوانی در جریان است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در بحث حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی‌های درون شهری و برون شهری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. در خصوص مباحث خدماتی مثل میادین میوه و تره بار و فروشگاه کارهای خوبی صورت گرفته است. افزایش تعداد اتوبوس و تاکسی‌های بین‌شهری و درون‌شهری نیز در برنامه است که به زودی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر پرند افزوده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام افتتاح ۷ مدرسه در شهر جدید پرند که یکی از آنها مدرسه هوشمند و دیگری مدرسه دانش‌آموزان استثنایی است، افزود: امروز ۷ مدرسه با ظرفیت ۱۱۳ کلاس توسط شرکت عمران شهر پرند افتتاح شد که با افتتاح‌های امروز، ظرفیت مدارس پرند به ۵۰ مدرسه و ۷۰۰ کلاس ارتقا یافته است.

۴ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده پرند با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود. حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده از دوره‌های گذشته به این دولت به ارث رسید که تا امروز ۱۰۰ هزار واحد تکمیل و افتتاح شده است

بذرپاش در پاسخ به این پرسش که چه تعداد مسکن مهر پرند قرار است افتتاح شود؟ افزود: به زودی ۴ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده پرند با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود. حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده از دوره‌های گذشته به این دولت به ارث رسید که تا امروز ۱۰۰ هزار واحد تکمیل و افتتاح شده است. تعداد باقیمانده را نیز انشاالله با تامین منابع تا پایان سال به اتمام می‌رسانیم.

به گفته وی، در سایر شهرهای جدید از جمله مهستان پروژه‌های روبنایی مهم و ۱۴۷۰ واحد مسکن مهر، افتتاح شده است.

بذرپاش احداث مساجد را از دیگر موضوعات در دستور کار مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شهرهای جدید عنوان کرد.

کد خبر: ۲۴۲٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میلاد IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      0 0
      پس چرا الان چند ساله برق واحد منو نمیدن ک واحدم رو تحویل بگیرم
    • حسینی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      0 0
      یکی ازخدمات ارزشمند دولت رفع موانع تکمیل وتحویل مسکن پرند و ساماندهی این شهر جدید است کاری که چندسال برزمین مانده بودمتشکریم