۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر ایلام پرداخت شد
مدیرکل امور عشایری ایلام:

۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر ایلام پرداخت شد

ایلام- خانزادی، مدیرکل امور عشایری ایلام گفت: در سال گذشته ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر ایلام پرداخت شده است.

محمد جواد خانزادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازاراز آغاز طرح تولید قراردادی گوشت قرمز عشایر خبر داد و اظهار کرد: بر اساس سیاست ها و دستورالعمل های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایر کشور طرح تولید قراردادی گوشت قرمز در استان اجرایی خواهد شد.

با اشاره به اینکه جامعه عشایری دارای پتانسیل‌های فراوانی هستند، افزود: تلاش‌های خوب و مثمرثمری را در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه عشایری به کار گرفته است که علاوه بر افزایش شاخص‌های زیربنایی و تنوع بخشی به زندگی عشایری، افزایش درآمد و خرید تضمینی نیز به دنبال داشته باشد.

مدیرکل امور عشایری ایلام اضافه کرد: عشایر به دلیل تولید گوشت قرمز یکی از عاملان مهم تأمین امنیت اقتصادی و غذایی هستند، لذا در این راستا و در قالب این طرح ، پرواربندی و نهاده مدت‌دار و ارزان‌قیمت در اختیار عشایر قرارداده می شود.

خانزادی با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریالی از سوی سازمان امور عشایر ایران در سال ۱۴۰۱ افزود: در سال گذشته و با اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز شاهد افزایش ۳۸۴ تنی گوشت قرمز در سطح استان بوده ایم که در سال ۱۴۰۲ نیز با رایزنی های انجام شده و ابلاغ جدید اعتبارات امیدواریم شاهد افزایش مجدد گوشت قرمز باشیم.

کد خبر: ۲۴۲٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha