۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
طرح های آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی در کردستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان:

طرح های آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی در کردستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سنندج – فرهاد، مدیر عامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حال حاضر طرح های آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی در کردستان بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، محمد فرهاد گفت: از این ۱۰ پروژه کلان، تصفیه خانه‌های آب دیواندره، دلبران قروه و اضطراری مریوان، خط انتقال آب سقز و بازسازی ایستگاه پمپاژ پل شیخ سنندج تکمیل و وارد مدار شده اند.

وی ادامه داد: همزمان با بهره برداری از پروژه های یاد شده، پروژه‌های خط انتقال آب صلوات آباد بیجار، احداث تصفیه خانه آب سقز و ارتقای تصفیه خانه‌ های آب بانه و سنندج و حفر و تجهیز ۲۳ حلقه چاه به سرعت در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کردستان افزود: تصفیه خانه آب دیواندره به ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه و اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان، تصفیه خانه آب اضطراری مریوان به ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه و اعتبار ۸ میلیارد تومان و تصفیه خانه آب دلبران قروه نیز وارد مدار بهره برداری شده اند.

وی از اجرای خط انتقال آب تصفیه خانه ۱ به ۲ و مخازن شهر سقز با ۵۷۰۰ متر لوله گذاری و اعتبار ۸۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در راستای اجرایی کردن این پروژه بازسازی ایستگاه پمپاژ پل شیخ سنندج با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان تکمیل و وارد مدار شده اند.

وی از حفر و تجهیز ۲۳ حلقه چاه با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان و پیشرفت ۵۵ درصد خبر داد و افزود: اجرای خط انتقال آب صلوات آباد بیجار به طول ۳.۵ کیلومتر و اعتبار ۳.۴ میلیارد تومان و پیشرفت ۸۵ درصد، ارتقاء تصفیه خانه آب شهر بانه با اعتبار ۳ میلیارد تومان و پیشرفت ۹۰ درصدی و احداث تصفیه خانه آب سقز با پیشرفت ۵۰ درصدی نیز در دست اجرا قرار دارند.

فرهاد عنوان کرد: ارتقاء تصفیه خانه آب سنندج با پیشرفت ۹۸ درصدی و حفر چاه و خط انتقال و مخزن کامیاران با پیشرفت ۳۰ درصدی و اعتبار ۳.۲ میلیارد تومان، پروژه‌هایی هستند که در قالب این طرح در حال اجرا می باشند و امیدواریم که با تامین اعتبار مورد نیاز هر چه سریعتر به بهره برداری رسید و وارد مدار شوند.

کد خبر: ۲۴۲٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha