۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
روان شدن جابجایی زوار از پایانه برکت مرز مهران به نقاط مختلف کشور
استاندار ایلام خبر داد؛

روان شدن جابجایی زوار از پایانه برکت مرز مهران به نقاط مختلف کشور

ایلام- استاندار ایلام از روان شدن جابجایی زوار از پایانه برکت مرز مهران به نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: تاکنون سه میلیون و ۳۰۰ هزار زائر از مرز بین المللی مهران (شهید قاسم سلیمانی) تردد کرده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا با بیان اینکه در حال حاضر جابجایی زوار با ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه برکت مرز مهران روان است، اظهار کرد:خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در جابجایی زوار وجود ندارد و تمهیدات لازم برای پیک آخر بازگشت زوار به کشور از طریق پایانه شهید سردار سلیمانی مرز مهران اندیشیده شده است،

وی افزود:با تدابیر و پیگیری‌های انجام شده، دستور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و ستاد اربعین، جابجایی زائران توسط ناوگان حمل و عمومی در مقایسه با روز گذشته از نظر تعداد دستگاه‌های اتوبوس ارتقا یافت به گونه‌ای که بیش از هزار دستگاه اتوبوس وارد پایانه برکت شهر مهران شد.

بهرام نیا با بیان اینکه از اول ماه صفر تاکنون حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند، گفت: حدود ۴۰ هزار نفر از ساعات صفر بامداد امروز شنبه تا هم اکنون وارد پایانه مرز شهید سلیمانی شده اند که با ناوگان حمل و نقل عمومی تمامی زوار بدون کوچکترین مشکلی به استان‌های مبدا خود انتقال داده شده اند.

استاندار ایلام تصریح کرد: روز گذشته کار حمل و نقل به تمامی استان‌های کشور برای جابجایی زوار با کمترین مشکل انجام شد و تنها زوار استان‌های تهران، قم و مازنداران تا ساعاتی کوتاه معطل شدند که این عامل هم به علت موج برگشت زوار از طریق مرز مهران بود.

وی تاکید کرد: تا ساعات ۱۲ (شامگاه) روز گذشته نقل و انتقال زوار شهرهای عنوان شده نیز نیز روان گردید و تمامی زائران به راحتی به شهرهای مبداء خود منتقل شدند.

استاندار ایلام ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته همکاران ما تا پایان موج بازگشت کامل زوار که به صورت متراکم وارد مرز مهران می‌شوند حضور خواهند داشت و بنا داریم اگر تردد به حالت عادی برگردد، طی فردا یکشنبه پایانه برکت را تعطیل کنیم و کار جابجایی زوار باقی مانده از پایانه شهید سردار سلیمانی انجام گیرد.

هم اکنون تردد در مرز مهران، انتقال زوار در پایانه مسافربری برکت مرز مهران و تردد جاده‌ای خودروها در سطح جاده‌های استان ایلام روان گزارش شده است.

کد خبر: ۲۴۲٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha