۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
جریمه ۵ میلیارد تومانی فروشندگان متخلف روغن‌ موتور در قزوین
رئیس صمت قزوین در گفتگو با بازار خبر داد؛

جریمه ۵ میلیارد تومانی فروشندگان متخلف روغن‌ موتور در قزوین

قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین از جریمه پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی ۱۵ واحد صنفی عرضه روغن‌ موتور در استان خبر داد. 

عزیزالله افضلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تخلفات دو سال اخیر عرضه‌کنندگان روغن ‌موتور در استان قزوین بیان کرد: یکی از این تخلفات فروش اجباری و سبدی روغن‌ موتور بوده که طی این دو سال زیر پایش، رصد و برخورد تعزیراتی ستاد تنظیم بازار استان قرار داشته است.

وی اضافه کرد: طی پنج ماهه سال جاری ۳۹۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی عرضه روغن ‌موتور در استان قزوین داشتیم که بر این اساس تا امروز برای ۱۵ واحد صنفی پرونده تخلف صنفی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس صمت قزوین گران‌ فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را سه تخلف اصلی و پرتکرار شناسایی‌شده در این بازرسی‌ها دانست و گفت: در نهایت تشکیل پرونده تخلف برای ۱۵ واحد صنفی یادشده منجر به جریمه پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی واحدهای مزبور شده است.

افضلی ادامه داد: عدم اجرای تکالیف قانونی واحد صنفی و عرضه خارج از شبکه روغن موتور هم دیگر تخلفات شناسایی‌شده واحدهای یادشده در استان قزوین در طول ۵ ماهه امسال بوده‌اند.

کد خبر: ۲۴۲٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha