۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
مرغ در قزوین ۹ هزار تومان گرانتر از دیگر نقاط کشور عرضه می شود
معاون جهاد قزوین در گفتگو با بازار:

مرغ در قزوین ۹ هزار تومان گرانتر از دیگر نقاط کشور عرضه می شود

قزوین- معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هر کیلو مرغ گرم در این استان ۸۲ هزار تومان عرضه می شود که ۹ هزار تومان گران‌تر از نرخ مصوب کشوری است.

فرزاد خوش‌اخلاق در گفتگو با خبرنگار بازار درباره قیمت فعلی مرغ در بازار قزوین و گران‌فروشی‌ها در این حوزه بیان کرد: هر کیلو مرغ گرم به نرخ ۸۲ هزار تومان و ۹ هزار تومان گران‌تر از نرخ مصوب کشوری به مصرف‌کنندگان قزوینی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد در حال حاضر با نصف قیمت یادشده در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: قیمت گوشت مرغ منجمد درب سردخانه پشتیبانی امور دام ۴۰ هزار تومان است که این نرخ دقیقاً مطابق با نرخ مصوب کشوری بوده و در این حوزه انحراف از معیار نداریم.

معاون جهاد کشاورزی قزوین همچنین گفت: مرغ منجمد با ۱۲.۵ درصد سود مصوب و به نرخ هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان به مصرف‌کننده قزوینی فروخته می‌شود که این نرخ هم دقیقا منطبق با نرخ مصوب کشوری است.

خوش اخلاق از فروش تخم مرغ ۳.۵ درصد زیر قیمت مصوب کشوری در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو تخم مرغ ۵۴ هزار تومان و دو هزار تومان کمتر از نرخ مصوب کشوری (۵۶ هزار تومان) به دست مصرف‌کننده هم‌استانی می‌رسد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری هم در استان قزوین ۴۶ هزار تومان است و تخم مرغ در واحدهای صنفی استان با حدود ۱۸ درصد سود عرضه می‌شود.

کد خبر: ۲۴۲٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha