۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
تأمین کنجاله سویا برون‌سپاری می‌شود
از سوی وزارت جهاد کشاورزی؛

تأمین کنجاله سویا برون‌سپاری می‌شود

وزارت جهاد کشاورزی از تصمیم برای برون‌سپاری تأمین بخشی از نهاده‌ها به شرکت‌های واردکننده واجد شرایط خبر داد و شرایط مدنظر خود را نیز ابلاغ کرد.

به گزارش بازار، وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد با تسهیلگری، تأمین بخشی از نهاده را از طریق شرکت‌های واردکننده با تأکید بر شرایط مشخص شده اجرایی کند.

در متن اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی آمده است: در راستای تحقق شفاف‌سازی، افزایش رقابت‌پذیری و تقویت نقش‌آفرینی تشکل‌ها و بخش خصوصی در فرایند تأمین نهاده موردنیاز صنعت دام و طیور، وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد با تسهیلگری، تأمین بخشی از نهاده را از طریق شرکت‌های واردکننده با تأکید بر شرایط ذیل اجرایی کند.

- نهاده کنجاله سویا وارداتی باید دارای استانداردهای لازم و گواهی تأییدیه از سازمان‌های ذی‌ربط (دامپزشکی، استاندارد، حفظ نباتات و قرنطینه) باشد.

- در انتخاب منابع تأمین (کشور مبدأ) ملاک عمده انطباق کیفیت نهاده وارداتی با شاخص‌های کیفی و استانداردهای سازمان‌های نظارتی و بهداشتی است.

- تخصیص و تأمین ارز پس از حصول اطمینان از ورود کالا به کشور و تخلیه در انبار بنادر و اخذ استعلام از سازمان بنادر و دریانوردی می‌باشد.

- تأمین ارز مبنا یورو نیکو حداکثر ۳۰ روز و TBI و هالک بلافاصله و فوراً با ملحوظ کردن کارمزد انجام گیرد.

- سپردن تضمین «تعهد تأمین به‌موقع» چک صیادی (ثبت در سامانه) به ارزش ۵ درصد ارزش محموله است.

-همچنین کنجاله سویا وارداتی بر اساس قیمت مصوب و ابلاغی ستاد تنظیم بازار و از طریق بازارگاه عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۲٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha