۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
جوایز میلیونی جشنواره تابستانی پول نو آغاز شد!

جوایز میلیونی جشنواره تابستانی پول نو آغاز شد!

طی ماه‌های اخیر شاهد وضعیت نه چندان بسامان بازار ارزهای دیجیتال و دیگر بازارهای مالی بوده‌ایم.

به گزارش بازار، طی ماه‌های اخیر شاهد وضعیت نه چندان بسامان بازار ارزهای دیجیتال و دیگر بازارهای مالی بوده‌ایم. اما این ریزش‌ها باعث شده معامله‌گران به سمت سرمایه گذاری بلند مدت روی آورده و فرصت‌های سرمایه گذاری خوبی پیش رویشان قرار گرفته است.

در نتیجه بسیاری از معامله‌گران را از پای نمودارها دور کرده و به سمت خرید و فروش ارز دیجیتال با هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت سوق داده است.

البته که این ریزش‌های بازار، چندان هم به زیان معامله‌گران ارزهای دیجیتال نیست و همانطور که گفتیم، افراد می‌توانند با چشم‌انداز بلندمدت به خرید کریپتوکارنسی اقدام کنند و از سودهای احتمالی آن در میان‌مدت یا بلندمدت بهره‌مند شوند.

امّا حال که قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را داریم، چرا شانس خود را برای کسب جوایز دیگر محک نزنیم؟ آن هم زمانی که هنوز ۴ شانس دیگر برای ما باقی مانده است!

جشنواره تابستانی پول‌نو: به حجمته برنده شی!

یکی از راه‌های ساده امّا موثر برای جا نماندن از پیشرفت برق‌آسای دنیای غیرمتمرکز، خرید و فروش ارز دیجیتال است. حال صرافی ارز دیجیتال پول‌نو به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا با یک تیر (معامله رمزارز)، دو نشان را هدف گیرند:«همسو شدن با تحولات دنیای اقتصاد و شرکت در جشنواره میلیونی صرافی پولنو!

در آستانه پاییز ۱۴۰۲، صرافی پول‌نو تصمیم گرفت تا علاوه بر انتشار اپلیکیشن پول‌نو، افزایش تعداد رمزارزهای قابل‌معامله و پشتیبانی از شبکه‌های بلاک چینی جدید، به کاربران خود این شانس را بدهد که در زمان رکود نسبی بازار ارز دیجیتال، از جوایز میلیونی بی نصیب نمانند. برای کسب این جوایز میلیونی، کاربران تنها نیاز دارند تا به خرید، فروش یا تبدیل در صرافی پول‌نو اقدام کنند.

جوایز میلیونی جشنواره تابستانی پول نو آغاز شد!

تابستان میلیونی پول‌نو، مجموعا ۵ قرعه‌کشی و ۱۵ برنده را شامل می‌شود. البته پس از برگزاری اوّلین قرعه‌کشی هفتگی، هر یک از ۳ برنده خوش‌شانس، جوایز ۵ میلیونی خود را دریافت کردند.

با این حال، همچنان ۳ قرعه‌کشی هفتگی و ۱ قرعه‌کشی ماهانه باقی مانده و کاربران می‌توانند با افزایش حجم معاملات ارز دیجیتال، جزو برندگان یک (چه بسا بیشتر از یک!) قرعه‌کشی لقب بگیرند.

شرکت در جشنواره میلیونی پول‌نو

برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی، لازم است کاربران حجم تراکنش‌های هفتگی خود را به ۵۰ میلیون تومان برسانند. همچنین برای شرکت در قرعه‌کشی ماهانه، کاربران نیاز دارند تا حجم تراکنش‌های ماهانه خود را تا ۲۵۰ میلیون تومان افزایش دهند و در لیست ۳ برنده‌ای قرار گیرند که با جایزه ۱۵ میلیون تومانی به استقبال پاییز می‌روند!

جوایز میلیونی جشنواره تابستانی پول نو آغاز شد!

علاوه بر پتانسیل بالای سوددهی خرید رمزارزها در بلندمدت، کاربران می‌توانند با خرید، فروش و حتی تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر (بدون نیاز به خرید یا فروش دارایی)، بلیط خود را برای شرکت در قرعه‌کشی میلیونی رزرو کنند.

اگر تمایل دارید تا در جشنواره تابستانی پول‌نو شرکت کنید امّا هنوز حساب کاربری خود را ایجاد نکرده‌اید، می‌توانید با ورود به صرافی ارز دیجیتال پول‌نو و کلیک روی گزینه ورود/ثبت نام، مشخصات پایه خود را در کمتر از ۲ دقیقه تکمیل و به ساخت حساب کاربری تایید شده اقدام کنید.

جالب است بدانید که برای شرکت در این قرعه‌کشی، به احراز هویت تصویری در صرافی نیاز نخواهید داشت.

در ادامه به سوالات متداول کاربران (برندگان بعدی!) پاسخ خواهیم داد:

چگونه در قرعه‌کشی هفتگی پول‌نو شرکت کنیم؟

هر هفته از میان کاربرانی که میزان حجم معاملات هفتگی خود را به ۵۰ میلیون تومان رسانده‌اند، ۳ برنده به قید قرعه برگزیده می‌شوند و مبلغ ۵ میلیون تومان به کیف پول هر کاربر واریز می‌شود. قرعه‌کشی‌های هفتگی در روزهای شنبه انجام می‌شوند و برندگان از طریق پیامک و تماس تلفنی از جوایز خود مطلع خواهند شد.

چگونه در قرعه‌کشی ماهانه پول‌نو شرکت کنیم؟

در انتهای شهریورماه، بین تمام کاربرانی که حجم تراکنش‌های ماهانه خود را به ۲۵۰ میلیون تومان رسانده باشند، ۳ کاربر به قید قرعه، این بار مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. این مبلغ مستقیما به کیف‌پول کاربران واریز می‌شود.

جوایز میلیونی جشنواره تابستانی پول نو آغاز شد!

آیا برای افزایش حجم تراکنش‌ها حتما باید حساب خود را شارژ کنیم؟

البته که خیر!
در اینجا منظور از افزایش حجم تراکنش، لزوما شارژ حساب یا حتی خرید و فروش ارز دیجیتال نیست. بلکه تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر هم جزو تراکنش‌های شما لحاظ خواهد شد.
 

با یک مثال، این موضوع را برای شما شرح خواهیم داد:

 فرض کنید بعد از ایجاد حساب کاربری در پول نو، ۱۰ میلیون تومان را به کیف پول خود واریز کردید.

اکنون شما این مبلغ را بیت کوین می‌خرید و حجم شما ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. بعد از فروش این مبلغ، حجم معاملات شما ۲۰ میلیون تومان خواهد بود. حال فرض کنید همان ۱۰ میلیون بیت کوین را ابتدا به تتر تبدیل می‌کردید و سپس می‌فروختید؛ در این صورت حجم شما ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شد.

چگونه می‌توان جوایز را برداشت کرد؟

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، پس از انجام قرعه‌کشی و اطلاع‌رسانی آن از طریق پیامک و تماس تلفنی، این جایزه به صورت مستقیم به کیف‌پول شما واریز می‌شود و می‌توانید آن را در قسمت «کیف‌ پول» مشاهده کنید.

حجم تراکنش‌های هفتگی و ماهانه چگونه محاسبه می‌شود؟

برای پیگیری لحظه‌ای حجم تراکنش‌های هفتگی و ماهانه، کاربران می‌توانند به صفحه جایزه  در حساب کاربری خود رجوع و حجم تراکنش‌های خود را مشاهده کنند.

در جشنواره تابستانی پول نو شرکت کنید و دست پر به استقبال پاییز بروید!

کد خبر: ۲۴۲٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha