۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
بهترین تعمیرگاه تعمیر مبل در تهران

بهترین تعمیرگاه تعمیر مبل در تهران

مبلمان انواع مختلفی مانند مبل راحتی، مبل استیل، مدرن و کلاسیک و… دارد که تعمیرات مبل با توجه به نوع مبل، جنس چوب و پارچه، میزان آسیب دیدگی و موارد دیگر انجام میشود.

به گزارش بازار،  مبلمان انواع مختلفی مانند مبل راحتی، مبل استیل، مدرن و کلاسیک و… دارد که تعمیرات مبل با توجه به نوع مبل، جنس چوب و پارچه، میزان آسیب دیدگی و موارد دیگر انجام میشود و استادکاران ماهر و افراد با تجربه در این زمینه ابتدا با بررسی مبل و خدمات لازم اقدام به تعمیر می نمایند.

برای پیدا کردن بهترین تعمیرگاه تعمیر مبل در تهران باید با این حوزه آشنایی داشته باشید تا با دیدی باز بتوانید از میان انبوه افراد و کارگاهها بهترین گزینه را انتخاب کنید. در دنیای امروزه مبلمان یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین اجزای دکوراسیون منزل یا محل کار یا دیگر فضاها به شمار می‌رود، و هرگاه در هر محیطی که وارد می‌شویم می‌توانیم اثری از مبلمان را در آنجا ببینیم. مبلمان علاوه بر راحت کردن زندگی، جنبه زیبایی در دکوراسیون داخلی محیط را دارد. به همین دلیل ترمیم و تعمیر مبلمان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید با دقت بالا مطابق با دیگر اجزای دکوراسیون و سلیقه فرد انتخاب و انجام شود.

تعمیر مبل در تهران

تعمیرات مبل به فرایندی گفته می‌شود که با استفاده از آن مبلمان آسیب دیده و فرسوده ترمیم و تعمیر می‌شوند و عیوب آنها برطرف خواهد شد. همانطور که از میزان اهمیت و ارزش بالای مبلمان و نقش آن در دکوراسیون داخلی می‌دانید و در خرید باید دقت داشته باشید، به این نکته مهم نیز باید توجه کنید که کوچک‌ترین و جزئی‌ترین آسیب و خرابی در مبلمان شما میتواند تاثیر بسیار مخربی در دکوراسیون داشته باشد. 

مبلمان منزل و یا محل کار شما، به مرور زمان و طول عمر بالا با وجود مراقبت های لازم، دچار آسیب دیدگی و فرسودگی‌هایی می‌شود و نمی‌توان تضمین کرد که مبلمان ما همیشه سالم و سلامت خواهند ماند. به همین دلیل در چنین مواقعی که مبل دچار آسیب و مشکل شده باشد همه افراد به دنبال راه چاره‌ای از جمله تعمیر مبلمان خود هستند.

به دلیل ارزش بالای مبلمان و قیمت‌های نجومی موجود در بازار، همه افراد توانایی خرید مجدد مبلمان را در مدت زمان‌های کوتاه و یا هر ساله را ندارند و باعث صرف هزینه‌های بسیاری می‌شود. به همین دلیل تعمیرات مبل در این زمینه به کمک ما آمده تا با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و با صرف هزینه‌ای کمتر از خرید مبلمان جدید و نو، بتوانیم مبلمان خود را برای مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار دهیم و با رفع آسیب و مشکل‌های وارد شده به مبل بتوانیم زیبایی ظاهری مبل را بهبود ببخشیم تا برای مدت زمان بیشتری از آن لذت ببریم. 

شکستگی پایه و دسته مبل، فرورفتگی های اسفنج و فوم مبل، خراب شدن و از بین رفتگی پارچه مبل و… از جمله موارد آسیب دیدگی مبلمان میباشد که میتواند ظاهر مبلمان را بسیار تغییر دهد. اما پیش از آنکه به تعمیر مبل خود اقدام کنید باید بدانید که آیا مبل شما ارزش تعمیر را دارد یا خیر؟

درست است که تعمیرات مبل بهترین گزینه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌باشد و می‌توانید کیفیت اولیه مبلمان قدیمی خود را مجددا بازگردانید، اما گاهی نیز ممکن است مبلمان شما عمر خود را کرده باشد و آسیب های وارد شده جبران ناپذیر باشد که در این صورت تعمیر آنها فقط هزینه اضافی برای شما خواهد بود. در چنین مواقعی خرید مبلمان جدید، میتواند گزینه مناسب‌تر و بهتری برای شما باشد. 

مبلمان انواع مختلفی مانند مبل راحتی، مبل استیل، مدرن و کلاسیک و… دارد که تعمیرات مبلمان با توجه به نوع مبل، جنس چوب و پارچه، میزان آسیب دیدگی و موارد دیگر انجام میشود و استادکاران ماهر و افراد با تجربه در این زمینه ابتدا با بررسی مبل و خدمات لازم اقدام به تعمیر می نمایند. در ادامه به تعمیر مبل راحتی و استیل می‌پردازیم.

کارگاه تعمیر مبل راحتی در تهران

نکات مهم تعمیر مبل راحتی 

مبل راحتی یکی دیگر انواع مبلمان محسوب می‌شود که طرفداران نسبتا بیشتری به سایر مبلمان‌های دیگر دارد که دلیل این محبوبیت راحت بودن آن است. مبل راحتی به دلیل محبوبیت و طرفداران بسیاری که دارد میتوان گفت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل مانند سایر مبلمان پس از مدتی به تعمیر نیازمند است. 

تعمیر مبل‌ راحتی به دلیل نداشتن ظرافت کاری و حساسیت نسبت به مبلمان استیل، بسیار کم هزینه‌تر و راحت‌تر خواهد بود که توسط استادکاران ماهر و افراد با تجربه میتوانید از این موضوع اطمینان حاصل نمایید که با مشکلی در تعمیر مبل روبرو نخواهید شد. از جمله آسیب‌هایی که ممکن است به مرور زمان به مبل‌های راحتی وارد می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرورفتگی نشیمنگاه و پشتی مبل
  • پوسیدگی پارچه مبل و کثیف شدن آن
  • شکستگی و لق شدن کلاف و اسکلت مبل
  • از بین رفتن فوم و اسفنج مبل
  • لقی پایه‌ها 
  • تعمیر رویه کوبی مبل ترک
  • و..

گاهی نیز ممکن است برخی افراد علاوه بر تعمیر مبل راحتی، به فکر تغییر رویه پارچه مبل باشند که در این صورت می‌توانید از خدمات تعویض رویه مبل استفاده کنید و ظاهری جدید برای مبلمان خود بسازید. در صورتی که از طرح و مدل مبل راحتی خود راضی هستید می توانید با انجام تعمیرات جزئی مجدداً از مبلمان خود لذت ببرید.

تعمیر مبل استیل در تهران

بسیاری از مردم ایران مبلمان استیل را به دلیل ظاهر سلطنتی و مجللی که دارند برای منازل خود انتخاب و خریداری می‌کنند تا جلوه‌ای با شکوه به منزل و دکوراسیون داخلی خود ببخشند. مبلمان استیل به دلیل ظرافت کاری و منبت کاری‌های چوب مبل، با حساسیت و ظرافت بالایی ساخته و تعمیر می‌شود که نیازمند دقت و مهارت بسیاری می‌باشد.

اکنون که از ظرافت و حساسیت بالای این نوع مبلمان آگاه شدید باید بدانید که در صورت تعمیر مبلمان استیل خود، باید به افراد متخصص و با تجربه‌ مانند مجموعه مبل کوثر moblekosar.com مراجعه نمایید تا انجام خدمات تعمیر با بهترین کیفیت انجام شود.

گاهی میزان آسیب دیدگی مبلمان استیل سطحی و جزئی می‌باشد که می‌توانید به تنهایی در منزل به تعمیر آن بپردازید. اما در برخی مواقع آسیب و فرسودگی مبلمان عمیق و جدی‌تر خواهد بود که در این صورت باید به دنبال کارگاه‌های معتبر و شرکت‌های تخصصی در زمینه تعمیر مبل استیل باشید.

  از جمله خدماتی که برای تعمیر مبل استیل قابل انجام است به شرح زیر می باشد:

  • رویه کوبی و تعویض پارچه
  • تعویض فوم و اسفنج با بالاترین کیفیت
  • رنگ کاری چوب مبلمان مطابق با سلیقه مشتری 
  • تعمیر چوب راش و چوب گردو 
  • ترمیم شکستگی‌های کلاف و چوب مبل 
  • جلا دادن چوب 
  • ترمیم شکستگی های تاج
  • و…

شما می‌توانید با انجام برخی از تعمیرات لازم و رسیدگی به مبلمان استیل خود و ترمیم بخش های آسیب دیده، ظاهر مبلمان را تغییر دهید که در دکوراسیون منزل تاثیرات بسیار مثبتی خواهد داشت.

بهترین رویه کوبی مبل در تهران

رویه کوبی مبل حرفه ای

برای ساخت مبلمان مراحل زیادی وجود دارد که تعمیرکاران و استادکاران باید آنها را طی کنند که مهمترین مرحله‌ در ساخت مبل رویه کوبی مبل محسوب می‌شود. جالب است این نکته را بدانید که فعالیت رویه کوبی در ایران همپای کشورهای خارجی مانند ترکیه و ایتالیا پیشرفت داشته و متخصصین ایرانی توانایی ارائه بهترین کیفیت مانند شرکت های خارجی را دارند. رویه کوبی مبلمان در دو صورت قابل انجام است:

  • رویه کوبی مبلمان فرسوده
  • رویه کوبی کلاف خام

رویه کوبی مبل یکی از اصلی‌ترین بخش‌های تعمیرات مبل نیز می باشد.  به گونه‌ای که هرگاه در مورد تعمیرات مبل سخن می‌گوییم اولین چیزی که به ذهن افراد می‌رسد رویه کوبی و تعویض پارچه مبلمان است. بیشتر افرادی که برای تعمیرات مبل خود اقدام می‌کنند تصمیم به تعویض پارچه مبل خود نیز می‌گیرند تا با صرف هزینه‌های بسیار کمتر از خرید مبلمان جدید، بتوانند ظاهری نو و زیبایی را به مبلمان خود ببخشند. از این رو تعویض پارچه مبل و رویه کوبی مبلمان بهترین گزینه برای افرادی می‌باشد که به دنبال تنوع و تغییر در دکوراسیون منزل خود با هزینه‌های کمتر هستند.

در مواقعی نیز ممکن است پارچه مبل شما در اثر فرسایش، سوختگی، پارگی و… دچار آسیب های جدی باشد، به گونه ای که نمیتوان آن را تعمیر کرد. که در این شرایط بهترین گزینه برای شما تعویض پارچه و رویه کوبی مبل می باشد. هنگامی که قصد رویه کوبی مبلمانتان را دارید باید به نکته‌های مهمی توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را پس از تعویض پارچه بدست آورید.

۱. جنس پارچه انتخاب شده برای رویه کوبی

برای رویه کوبی مبلمان پارچه‌ای که انتخاب و خریداری می‌کنید بسیار مهم و تاثیر گذار است. در هنگام رویه کوبی، پارچه‌ انتخاب شده باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا در مدت زمان کوتاه دچار فرسودگی و رنگ پریدگی نشود تا هزینه‌هایی که برای تعویض پارچه صرف کرده‌اید هدر نرود و مجددا نیازمند تعمیر نباشید. پس برای انجام تعویض پارچه به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها نباشید و به کیفیت پارچه‌ها دقت نمایید.

اگر نمی خواهید برای نو کردن دکوراسون منزل خود هزینه های گزافی کنید و مبلغ زیادی بابت مبلمان خرج کنید می توانید خیلی راحت و با قیمت مناسب مبل های فعلی خود را نو کنید. از جمله اصلی ترین موارد در رویه کوبی مبل , پارچه مبل است چرا که زیبایی ظاهری مبل شما را تعیین میکند. علاوه بر زیبایی کیفیت پارچه و مقاومت آن در برابر کثیفی و پاره شدن بسیار اهمیت دارد.

۲. میزان کشیدگی پارچه در هنگام رویه کوبی 

برای انجام خدمات رویه کوبی مبلمان باید به افراد و شرکت‌های متخصص و معتبر در این زمینه مراجعه نمایید تا خدمات تعویض پارچه به بهترین شکل و با کیفیت‌ترین مواد موجود صورت گیرد. اگر در زمینه رویه کوبی تجربه‌ و مهارتی ندارید بهتر است به تنهایی این کار را انجام ندهید و از افراد خبره استفاده کنید. زیرا اگر در هنگام تعویض پارچه میزان کشیدگی کم باشد پس از مدتی پارچه مبل شما دچار چروک شدگی می‌شود و ظاهر مبلمان بسیار نافرم و نامناسب خواهد شد.

همچنین اگر بیش از مقدار لازم پارچه دچار کشیدگی شود در مدت زمان کوتاه پارچه دچار پارگی خواهد شد. که این موضوع باعث ضررهای فراوانی به شما می‌شود و مجدداً مجبور به تعمیر مبل‌های خود خواهید شد.

۳. تعویض اسفنج و فوم‌های مبل در رویه کوبی

استادکاران و افراد ماهر در این زمینه قبل از انجام رویه کوبی، مبلمان شما را مورد بررسی قرار می‌دهند تا در صورت خرابی و آسیب دیدگی های اسفنج و فوم‌های مبل، به تعویض و تعمیر آنها بپردازند و سپس شروع به روی کوبی کنند. 

رنگ کاری مبل 

رنگ کاری مبل در صنعت ساخت مبل به قدری مهم است که نما برای ساختمان مهم است. رنگ کاری مبل و چوب , یکی از مهمترین فاکتورها در مورد چوب رنگ آن است . چه بسا گاهی اوقات  منابع مالی و زمانی زیادی به دلیل رنگ کاری اشتباه چوب از بین می روند. این موضوع باعث دو باره و گاهی چند باره کاری برای اصلاح اشتباه انجام شده است که هزینه مالی و زمانی زیادی را تحمیل میکند. رنگ کاری چوب مبلمان کارکرده و تغییر رنگ چوب مبل شکل تازه به مبلمان و وسایل چوبی منزل شما می‌دهد. اما تغییر رنگ چوب مبل در منزل بسیار کار دشواری می‌باشد و به ابزار و تجهیزات و همچنین مهارت تجربه زیادی نیاز دارد، به همین دلیل افراد با تجربه و استادکاران ماهر مبل کوثر با استفاده از بهترین وسایل تخصصی در محیط کارگاهی می‌توانند به رنگ کاری مبلمان شما بپردازند. رنگ چوب در رنگ های طلایی، گردویی، فندقی، سفید و صدفی قابل اجرا می باشد.

زیبایی چوب مبلمان مخصوصاً در مبل‌های استیل بسیار چشمگیر و تاثیرگذار خواهد بود، به گونه‌ای که خدمات مخصوصی از جمله جلا بخشیدن و رنگ کاری چوب مبلمان، در این زمینه وجود دارد. رنگ چوب انواع مختلفی دارد که به شرح زیر می‌باشد و با توجه به نوع مبلمان و چوب، مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • رنگ جلا
  • رنگ کیلر
  • اپوسکی
  • پلی اورتان
  • واکس چوب 

در حال حاضر با پیشرفت در زمینه صنعت مبلمان و رنگ کاری چوب مبل، روش‌های جدید و نوینی مانند ورق کاری و طلاکاری چوب مبلمان استیل ابداع شده است، که با استفاده از ورق کاری جلوه مجلل و با شکوهی به مبلمان استیل خود می‌بخشید.

بهترین کیفیت رنگ کاری مبلمان

انتخاب بهترین شرکت تعمیر مبل تهران

تعمیرات انواع مبلمان با توجه به نوع آسیب دیدگی و فرسودگی باید توسط متخصصان حرفه‌ای در این زمینه صورت بگیرد و استادکاران با بررسی مبلمان شما می توانند نوع تعمیر را تشخیص و به آن بپردازند.

توجه داشته باشید در زمانی که قصد انجام تعمیر مبلمانتان را دارید باید به دنبال بهترین شرکت‌های معتبر و مورد اعتماد باشید تا با اطمینان خاطر بدانید که تعمیر مبل شما با بهترین کیفیت و تخصص بالا صورت می‌گیرد. برای پیدا کردن شرکت‌های معتبر و کارگاه‌های متخصص با استفاده از جستجو در در اینترنت و فضا مجازی، پرس و جو کردن از دوستان و آشنایان، مشاهده رضایت مشتریان، مدرک، مدت تجربه شرکت و… می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. شرکت تعمیر مبل کوثر یکی از بهترین تعمیرگاه های تعمیرات مبل تهران است که با قدمت ۲۰ ساله در زمینه خدمات مبلمان فعالیت میکند.

کد خبر: ۲۴۱٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha