۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
مجمع عمومی عادی سالیانه توانیر برگزار شد| تقدیر محرابیان از گزارش بدون بند حسابرس توانیر

مجمع عمومی عادی سالیانه توانیر برگزار شد| تقدیر محرابیان از گزارش بدون بند حسابرس توانیر

وزیر نیرو در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توانیر، عملکرد توانیر و گزارش بدون بند حسابرس شرکت را مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش بازار، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توانیر جهت تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ شرکت با حضور وزیر نیرو به عنوان رئیس مجمع عمومی و دیگر اعضای مجمع عمومی برگزار شد و در پایان، عملکرد هیات مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به انضمام صورت‌های مالی تلفیقی و جداگانه شرکت برای سال مالی ۱۴۰۱، بدون بند گزارش حسابرس و به نحو مطلوب مورد تصویب قرار گرفت.

دراین جلسه که با حضور وزیر محترم نیرو، اعضای مجمع توانیر، اعضای هیات مدیره و حسابرسان و برخی از همکاران شرکت برگزار شد، جزئیات عملکرد سال ۱۴۰۱ و برنامه های سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این جلسه وزیر نیرو ضمن تشکر از اعضا هیات مدیره و مدیر عامل شرکت، عملکرد توانیر و گزارش بدون بند حسابرس شرکت را مورد تقدیر قرار داد.

در بخش دیگری از این جلسه، مدیرعامل شرکت توانیر در سخنانی با اشاره به افزایش تعداد مشترکان برق و افزایش میزان مصرف برق در دو سال اخیر، گفت:با وجود این شرایط شاهد پایداری شبکه برق و بهبود شاخص‌های کنترلی شبکه بوده‌ایم.

آرش کردی در پایان گزارش خود، مهمترین چالش صنعت برق را، اقتصاد برق دانست و خواستار رسیدگی نهادهای مربوطه به این موضوع شد.

کد خبر: ۲۴۱٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha