۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
واگذاری ۶۵۰۰ هکتار اراضی ملی برای اجرای پروژه‌ها در مازندران
معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندارن خبر داد:

واگذاری ۶۵۰۰ هکتار اراضی ملی برای اجرای پروژه‌ها در مازندران

ساری- هادیان، معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران گفت: حدود شش هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی ملی طی ۴۰ سال برای اجرای پروژه‌ها در استان واگذار شده است.

حجت اله هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار سطح اراضی ملی واگذار شده برای اجرای طرح های مختلف را در استان مازندران از سال ۱۳۶۰ تاکنون بیش از شش هزار و ۴۹۵ هکتار اعلام کرد و گفت: این اراضی برای اجرای طرح های مختلف واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در بیش از دو هزار و ۵۸۹ هکتار از این اراضی طرح های تعیین شده اجرا شده است، افزود: در مجموع اراضی ملی برای اجرای هزار و ۱۰۴ پروژه واگذار شده بود که در ۶۱۰ مورد به صورت کامل اجرا شده است.

معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران همچنین با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۲ هکتار از اراضی واگذار شده به دلیل عدم اجرای طرح ها فسخ شده است، تعداد طرح های درنظر گرفته شده در این اراضی را ۳۱۴ طرح بیان کرد.

هادیان یادآور شد: در حال حاضر نظارت لازم برای اجرای پروژه‌ها در اراضی ملی واگذار شده در حال انجام و ۱۵۸ پروژه در حال اجرا است که برای آن دو هزار و ۵۷۳ هکتار اراضی ملی واگذار شده است.

به گزارش بازار، روند ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی و مزارع مازندران و اجرا نشدن طرح ها در اراضی واگذار شده از چالش های فراروی در استان به شمار می رود.

کد خبر: ۲۴٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha