۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
توسعه خودکفایی اولویت تامین محصولات ایران‌خودرو است
مدیرعامل ساپکو:

توسعه خودکفایی اولویت تامین محصولات ایران‌خودرو است

مدیرعامل ساپکو سامان‌دهی تامین از منابع خارجی و افزایش و توسعه خودکفایی را یکی از اهداف و اولویت های این شرکت دانست و بر حمایت از بومی‌سازی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، کیانوش پورمجیب اظهار کرد: ساپکو با روی گشاده، پذیرای تمامی شرکت‌هایی است که در خود توان تامین و تدارک کیفی قطعات خودرو را به عنوان منبع جایگزین خارجی به منظور کاهش وابستگی صنعت خودروی کشور احساس می کنند.

وی مدیریت سازنده ارتباطات و تعامل هدفمند ساپکو و زنجیره ‌تامین را پیش نیاز یکپارچگی و هم سویی برنامه‌ها، اقدامات و اهداف ساپکو و زنجیره تامین در مسیر تعالی گروه صنعتی ایران خودرو دانست.

پورمجیب در خصوص ضرورت ارتقای کیفیت محصولات اظهار کرد: برگزاری نشست های هم‌اندیشی با انجمن های سازندگان قطعات و انجمن همگن، به منظور برنامه ریزی منسجم‌تر در زمینه جهش کیفی قطعات و انجام تفاهم های راهبردی در این زمینه، نشان از عزم ساپکو در پاسخ‌گویی به خواسته ذی‌نفعان دارد.

مدیرعامل ساپکو با اشاره به مشکلات محیطی صنعت خودرو در تامین و تولید از قبیل قیمت ‌گذاری دستوری، افزود: برای رفع این چالش‌ها باید به‌گونه‌ای کیفیت محصولات را ارتقا دهیم که قدرت چانه‌زنی ما در افکار عمومی افزایش یابد.

پورمجیب از لزوم توافقات عملیاتی با زنجیره تامین و تدوین طرح جامع با راهبری حوزه کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور ثبت رکوردهای کیفیت و افزایش رضایت مشتریان خبر داد.

پورمجیب، مدیریت سازنده ارتباط با زنجیره‌تامین را دیگر اولویت خود عنوان و خاطرنشان کرد: ارتباط سازنده با زنجیره تامین در تمامی سطوح سازمانی ساپکو ضروری است و احترام متقابل سطوح مختلف ساپکو و زنجیره‌تامین، بزرگ ترین رهاورد مدیریت ارتباطات سازنده خواهد بود.

وی مدیریت سازنده ارتباط با زنجیره‌تامین را پیش‌نیاز تحقق برنامه‌های کیفی و خودکفایی ساپکو دانست و ضمن تاکید بر ضرورت شفافیت اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات و آگاهی سازندگان از اهداف و استراتژی ها، گفت: تعامل با زنجیره تامین در تمامی حوزه های برنامه‌ریزی، مهندسی، کیفیت و حتی توسعه و بومی سازی فناوری های جدید همراه با ارتباط معقول و اصولی در ارتباط با زنجیره تامین اصلی ترین رویکرد ساپکو است.

کد خبر: ۲۴۱٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha