۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
اعطای تسهیلات ویژه به خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر در بازگشت از پیاده روی اربعین
دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی خبر داد

اعطای تسهیلات ویژه به خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر در بازگشت از پیاده روی اربعین

دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از تسهیلات ویژه بازگشت خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر از پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی گفت: خانواده‌های دارای۳ فرزند و بالاتر در اولویت اختصاص وسیله نقلیه بازگشت از مرزها هستند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان و دبیر قرارگاه اربعین حسینی وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل تمهیدات ویژه برای خانواده های دارای ۳ فرزند و بالاتر در مرزها افزود: با توجه به سیاست دولت مردمی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های دارای فرزند و همچنین لزوم تسریع در بازگشت خانواده‌های دارای فرزند بیشتر، نمایندگان این دفتر برای رسیدگی به شکایات در تمامی مرزهای فعال در سفر اربعین آماده همکاری با خانواده‌های مذکور هستند.ش

وی ادامه داد: خانواده‌های دارای سه فرزند در صورت تمایل می‌توانند به نمایندگان این دفتر مراجعه کرده تا با اولین وسیله نقلیه به استان مورد نظر خود بازگردند.

دبیر قرارگاه اربعین حسینی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: بحمدالله تا کنون عملیات بازگشت زائران با کمترین مشکل از پایانه ها انجام پذیرفته و همکاران ما تلاش دارند تا همه زائرین در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خود برگردند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: دبیر ستاد ملی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی را در سال ۱۴۰۲ یکی از ۳ وزارتخانه برتر در اجرای قانون جوانی جمعیت انتخاب کرده و این خدمت نیز در راستای رسالت این وزارتخانه در خصوص تکلیف بزرگ حمایت از جوانی جمعیت و تکریم خانواده‌های دارای فرزند بیشتر است.

کد خبر: ۲۴۱٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha