۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
سهم زنجانی‌ها در بازار بورس به ۱۴ میلیارد و۸۲۰ میلیون سهام رسید
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

سهم زنجانی‌ها در بازار بورس به ۱۴ میلیارد و۸۲۰ میلیون سهام رسید

زنجان- عباسچیان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه استان رتبه نهم در بین ۴۲ منطقه بورسی کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: ۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون سهم در سال ۹۷ در این استان معامله شده بود که در سال گذشته به ۱۴ میلیارد و۸۲۰ میلیون سهم رسید.

سید ابوالفضل عباسچیان در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه استان زنجان رتبه نهم در بین ۴۲ منطقه بورسی کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: ۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون سهم در سال ۹۷ در این استان معامله شده بود که در سال گذشته به ۱۴ میلیارد و۸۲۰ میلیون سهم رسید.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته معامله بورس در استان زنجان رشد خوبی داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان، گفت: طی سال جاری هم معامله بورس در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته وضعیت خوبی را نشان می دهد.

عباسچیان با بیان اینکه سرمایه گذاری در زنجان روند رو به رشدی دارد، تاکید کرد: حجم سرمایه‌گذاری استان حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان بوده است و ورود خارجی ها برای سرمایه گذاری به استان مطلوب است.

وی گفت: طی سالجاری هم چند طرح اقتصادی با سرمایه گذاران خارجی در زنجان به بهره برداری می رسد که در رشد اقتصادی و ارتقای اشتغال بسیار موثر است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان، بر لزوم تقویت زیر ساخت ها برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به استان تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امر مهم باید مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.

کد خبر: ۲۴٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha