۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
 پرداخت ۶هزار میلیارد ریال خسارت بیمه‌ای به مردم/ عصر کنونی طلایی‌ترین دوران صنعت بیمه کشور است
مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور:

پرداخت ۶هزار میلیارد ریال خسارت بیمه‌ای به مردم/ عصر کنونی طلایی‌ترین دوران صنعت بیمه کشور است

زنجان- جباری، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور، به عملکرد صندوق در ارائه خدمات به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: طی پنج سال اخیر حدود ۱۳۳ هزار و ۹۲۰ فقره پرونده در سراسر کشور تشکیل و بیش از شش هزار میلیارد ریال به مردم خسارت بیمه‌ای پرداخت شده است.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه شرکت های بیمه‌ای در فرآیند و بهبود خدمات ارائه شده بسیار حائز اهمیت هستند، گفت: انتظار داریم، دستگاه‌های مرتبط و مدیران استانی از این صندوق حمایت لازم را داشته باشند. 

وی اظهار کرد: ماهیت این صندوق جزء طرح‌های تکمیلی حوزه مسئولیت مدنی است و خوشبختانه دایره خدمات آن افزایش و فعالیت مجدد این صندوق  گامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی در کشور است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور گفت: به حداقل رساندن میزان خسارت‌های وارده به خانواده‌ها و کاهش تعداد زندانیان غیرعمد از دستاوردهای این صندوق بوده است.

جباری  ابراز کرد: تاکنون در دورترین نقاط کشور نیز میزان خسارت‌های بدنی قابل پرداخت است و تاسیس شعبات، نقطه عطفی در به حداقل رساندن پرداخت خسارت‌ها است.

وی، با بیان اینکه صندوق خسارت‌های بدنی پدیده‌ای ارزشمند در صنعت بیمه است، تاکید کرد: صندوق خسارت‌های بدنی پدیده‌ای ارزشمند در صنعت بیمه  است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور، با تاکید بر ارتقاء فرهنگ عمومی مردم در استفاده از وسایل نقلیه، افزود:  به هر حال خودرو جزو وسایل لاینفک زندگی کنونی است و باید در نحوه استفاده درست و اصولی از آن تلاش کنیم.

جباری  یاد آورشد: عصر کنونی طلایی‌ترین دوران صنعت بیمه در کشور است و راه اندازی صندوق خسارت‌های بدنی در تکمیل اهداف توسعه‌ای صنعت بیمه نقش بسزایی داشته است.

وی، به عملکرد صندوق در ارائه خدمات به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: طی پنج سال اخیر ۱۳۳ هزار و ۹۲۰ فقره پرونده در سراسر کشور تشکیل شده و بیش از شش هزار میلیارد ریال به مردم خسارت بیمه ای پرداخت شد که یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ بوده است.

مدیرعامل صندوق تمین خسارت های بدنی کشور، افزود: از دستگاه قضایی درخواست می شود در پیشگیری از سوانح به صنعت بیمه کمک کنند چرا که روزانه ۶۰ راننده به دلیل تصادف راهی زندان‌ می‌شوند. 

کد خبر: ۲۴٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha