۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد دلاری آمازون در بخش اقتصاد دیجیتال هند
نشریه مینت خبر داد

سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد دلاری آمازون در بخش اقتصاد دیجیتال هند

شرکت فروشگاهی آمازون آمریکا از آغاز سرمایه گذاری در بخش اقتصاد دیجیتال هند خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت فروشگاهی آمازون آمریکا از آغاز سرمایه گذاری در بخش اقتصاد دیجیتال هند خبر داد.

بر اساس خبر درج شده در نشریه «مینت» هند، آمازون قرار است در قالب سرمایه گذاری مشترک با شرکت ملی پست هند، بیش از ۱۵ میلیارد دلار در بخش توسعه اقتصاد دیجیتال این کشور تا سال ۲۰۲۳ سرمایه گذاری نماید.

گفته می شود آمازون قرار است پلتفرم های مربوط به پست بین المللی کالا و مقررات عبور مرزی کالا را برای شرکت پست هند ایجاد نماید تا از این طریق، به توسعه اقتصاد دیجیتال و رشد فروشگاه های آنلاین هندی کمک نماید.

همچنین قرار است به عنوان بخشی از این قرارداد بزرگ، راه آهن هندوستان نیز به منظور بخش مهمی از لجستیک کالا در هند مشارکت نموده و به یاری شرکت پست این کشور بشتابد.

در جریان پیاده سازی برنامه رشد و توسعه زیرساخت های مربوط به اقتصاد دیجیتال هند، تاکنون شرکت های بزرگی همچون مایکروسافت و گوگل نیز در این برنامه جامع مشارکت داشته اند و به عنوان مثال، گوگل قرار است دیتا سنتر بزرگ خود را با قابلیت پوشش تمامی مشاغل خرد در سراسر هند در این کشور راه اندازی نماید.

از سوی دیگر، راه آهن هند نیز قرار است یک کریدور اختصاصی برای حمل کالاهای فروشگاهی آنلاین این کشور ایجاد نماید که طرح آن با نام DFC به تصویب رسیده است.

کد خبر: ۲۴۱٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha