۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
موافقت با درخواست افزایش سرمایه شرکت البرز دارو
رشد ۷۷ درصدی سود یکماه نماد دالبر

موافقت با درخواست افزایش سرمایه شرکت البرز دارو

درخواست افزایش سرمایه شرکت البرز دارو روز ۱۱ شهریور مورد موافقت قرار گرفت و این شرکت در راستای تامین مالی پروژه های خود اقدام خواهد کرد.

بازار؛ گروه بورس: شرکت البرز دارو با نماد دالبر طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد معادل ۳۱۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۷۷ درصد افزایش داشته است.

دالبر با سرمایه ثبت شده ۶۵۸ میلیارد تومان طی عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳۱۱ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد رشد داشته است.

همچنین این شرکت در راستای رعایت مفاد ماده 13 دستورالعمل افشاء اطلاعات اعلام کرده، نرخ فروش برخی از محصولاتش به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته بندی افزایش یافته است.

یکی دیگر اقدامات شرکت درخواست افزایش سرمایه از محل سود انباشته برای تامین گردش مالی شرکت بود و در روز ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ مجوز افزایش سرمایه به میزان ۲۹۲ میلیارد تومان از محل سود انباشته صادر شده و انجام افزایش سرمایه حداکثر تا شصت روز پس از تاریخ این مجوز امکانپذیر خواهد بود.

درصد افزایش سرمایه ۴۴ درصد است و موضوع افزایش سرمایه تکمیل پروژه ها، خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات و اصلاح ساختار مالی اعلام شده که می تواند نقش مهمی در افزایش درآمدزایی شرکت در سال های آتی داشته باشد.

همچنین این شرکت براساس تاکیدات دولت بر رونق اقتصادی از طریق دارایی های موجود در مسیر مولدسازی و واگذاری زمین های راکد گام برداشته است. هرچند در چند وقت اخیر بازار مسکن و زمین راکد شده و فروش دارایی های این بخش زمانی و چالش برانگیز است.

پیش تر شرکت البرز دارو با نماد دالبر در افشای خود اعلام کرده که پیرو آگهی منتشرشده امسال با موضوع مزایده ملک واقع در خیابان دماوند تهران، با پایان یافتن مهلت برگزاری مزایده، بدینوسیله به اطلاع رسانی کرده که پیشنهادی از شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت نشده است.

کد خبر: ۲۴۱٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha