۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
قیمت بلیت اتوبوس در روزهای آینده کاهش می یابد| اتوبوس های کمکی از ترکیه وارد کشور شدند
مدیر عامل تعاونی‌های مسافربری در گفتگو با بازار:

قیمت بلیت اتوبوس در روزهای آینده کاهش می یابد| اتوبوس های کمکی از ترکیه وارد کشور شدند

عامری، مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور با تاکید بر اینکه باید برای سال آینده راهکار بهتری برای سرویس دهی به زائران اربعین اندیشیده شود گفت: قیمت بلیت اتوبوس در روزهای آینده کاهش می یابد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: امسال با توجه به حجم بالای زوار برای حضور در مراسم اربعین در عراق با اینکه اتوبوس های کمکی از ترکیه نیز وارد کشور شدند جوابگوی این حجم از مسافران و زوار نشد.

به گفته احمد عامری مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور میزان ظرفیت اتوبوس‌ها پاسخگوی نیازمندی کشور در این ایام نبوده و باید دولت برای سال آینده راهکار بهتری برای پاسخ به این حجم از تقاضا بیاندیشد.

قرار شد از کشور ترکیه اتوبوس وارد کشور اما از میزان دقیق اتوبوس های ترکیه ای که وارد کشور شدند خبری در دست نداریم

عامری در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری بازار مبنی بر اینکه آیا تعداد اتوبوس های کمکی به کشور از ترکیه مشخص است و چرا در برخی مناطق دچار کمبود ناوگان هستیم گفت: با توجه به افزایش زوار در مراسم اربعین امسال، میزان ظرفیت اتوبوس‌ها پاسخگو در این ایام نبود و در برخی مناطق دچار کمبود ناوگان شدیم. اما قرار شد از کشور ترکیه اتوبوس وارد کشور اما از میزان دقیق اتوبوس های ترکیه ای که وارد کشور شدند خبری در دست نداریم.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور با بیان اینکه این اتوبوس های ترکیه ای کمکی بودند و به کشور خود بر می گردند گفت: تمام تلاش ما این بود که تمام ظرفیت ناوگانی کشور در بازه زمانی اربعین به کار گرفته شود که خوشبختانه این طور هم شد اما به هر حال بالا بودن زوار حسینی باعث شد تا کمبود ناوگان اتوبوسرانی حس شود.

مسلما قیمت بلیت اتوبوس کاهش خواهد داشت و کمتر می شود و در حقیقت قرار است مدیریت شود

او در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت اتوبوس در این هفته قرار است کاهش یابد؟ تاکید کرد: مسلما قیمت بلیت اتوبوس کاهش خواهد داشت و کمتر می شود. در حقیقت قرار است مدیریت شود. به هر حال به خوبی می دانید که اتوبوس ها یک سر خالی بودند و اگر دو طرفه باشد وضعیت متفاوت خواهد شد.

تلاش دولت باید در این مسیر باشد که سال آینده نیز تدابیر خوبی در نظر گرفته شود. چرا که ناوگان اتوبوسرانی این روزها پاسخگو نبود و مجدد در برخی مناطق دچار کمبود ناوگان برای انتقال مردم به مرزهای غربی کشور هستیم

عامری اضافه کرد: به هر حال برای جبران کمبود اتوبوس در مراسم اربعین تدابیر ویژه ای اندیشیده شد و حتی همانطور که اعلام کردم از ترکیه تعدادی اتوبوس وارد کشور شد اما با توجه به افزایش چشمگیر تعداد زوار در اربعین این تدبیر نیز تا حدودی جبران کننده بود. تلاش دولت باید در این مسیر باشد که سال آینده نیز تدابیر خوبی در نظر گرفته شود. چرا که ناوگان اتوبوسرانی این روزها پاسخگو نبود و مجدد در برخی مناطق دچار کمبود ناوگان برای انتقال مردم به مرزهای غربی کشور هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ما بارها و بارها از عموم مردم و زوار درخواست داشته ایم که به دلیل کمبود ناوگان اتوبوس از دیگر ناوگان‌های عمومی نیز استفاده کنند تا دچار بحران کمبود ناوگان در این بازه زمانی اربعین نشویم.

او تاکید کرد: برای اینکه سال آینده نیز دچار کمبود ناوگان نشویم نمی توان به طور دقیق پیش بینی کرد که چه تعداد زوار خواهیم داشت اما به هر حال می توان با راهکارهای مناسب و تدابیر بهتر نقایص را بهبود بخشید.

کد خبر: ۲۴۱٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha