۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
پرداخت ۴۲۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان سمنان | هیچ کس پشت نوبت نیست
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان سمنان:

پرداخت ۴۲۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان سمنان | هیچ کس پشت نوبت نیست

سمنان- مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سمنان با اشاره به پرداخت ۴۲۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج طی سال جاری در سراسر استان، گفت: هیچ متقاضی پشت صف دریافت این تسهیلات قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار تحلیل بازار، شهریار سکوتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بانک مهر ایران در سمنان ضمن یان اینکه در سال جاری به ۲۶۹ جوان ۴۲۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان پرداخت شده است بیان کرد: علاوه بر این در پنج ماهه امسال نیز ۸۹ نفر از زوج های جوان بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت کردند.

وی همچنین از پرداخت ۴۹۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در استان خبر داد و افزود: ۱۹۹ میلیارد ریال طی یک سال اخیر به خانواده هایی که صاحب فرزند شدند پرداخت شده است. ضمن اینکه در پنج ماهه امسال ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به ۱۳۹ نفر به واجدین شرایط در استان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان سمنان بیان کرد: در مجموع طی این مدت بالغ بر ۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در راستای فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی شدن قانون جوان‌سازی جمعیت به واجدین شرایط در شهرستان‌های هشتگانه این استان پرداخت شده است.

سکوتی از تسریع در پرداخت تسهیلات در همه بخش‌ها و از جمله در این حوزه خبر داد و بیان کرد: در بحث تسهیلات ازدواج و فرزندآوری حتی یک متقاضی پشت صفی یا در صف انتظار نداریم.

وی با بیان اینکه منابع استان سمنان از زمان استقرار دولت سیزدهم بیش از ۲۲۲ درصد رشد داشته است، افزود: افزایش در سقف تسهیلات قرض الحسنه بانک های قرض الحسنه (اشخاص حقیقی تا ۳۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا ۷۵۰ میلیون تومان)، اجرای طرح مهریار برای پرداخت حقوق و دستمزد دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، انتشار اوراق قرض‌الحسنه برای نخستین بار در کشور، راه‌اندازی پیشخوان مجازی و کیوبانک، همچنین توثیق سهام و سفته الکترونیک، راه‌اندازی مرکز نوآوری، ارتقای مرکز ارتباط با مشتریان، راه‌اندازی مرکز CRM برای پرستاری مشتری، حذف کارمزد ثابت، حرکت به سمت دریافت مزد خدمت انجام شده است.

طی یک سال اخیر هفت هزار و ۷۹ فقره تسهیلات بدون ضامن به ارزش دو هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال در استان سمنان پرداخت شده است

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان سمنان به توسعه خدمات برای ناتوانان جسمی، در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه به مثابه یکی دیگر از اقدامات بانک در سال جاری اشاره داشت و افزود: تلاش برای فقر زدایی و رفع محرومیت های اقتصادی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی از اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

سکوتی خاطرنشان کرد: توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی قشرهای مختلف مردم جامعه در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال، تلاش برای فقر زدایی و رفع محرومیت های اقتصادی به ویژه در مناطق کمتر برخوردارو بهبود شاخص های اقتصادی و افزایش قدرت خرید آحاد جامعه با پرداخت وام های قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، فرزندآوری، درمان، حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی و مردم نهاد، را بدون هیچ گونه بنگاه داری و با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی، دنبال می کند.

وی به تسهیل در شرایط پرداخت تسهیلات با اجرای طرح های مختلف و از جمله پرداخت وام بدون ضامن خبر داد و گفت: طی یک سال اخیر هفت هزار و ۷۹ فقره تسهیلات بدون ضامن به ارزش دو هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال در استان سمنان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان سمنان یادآوری کرد: در طرح وام بدون ضامن ، مشتریان می‌توانند متناسب با اعتبار سنجی انجام شده تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه بدون ضامن دریافت کنند علاوه بر این با هدف تسهیل در کار مردم طی بازه یک ساله گذشته ۱۴ هزار فقره وام به صورت آنلاین و ۹ هزار و ۴۶۳ فقره تسهیلات به صورت غیرحضورتی در شعب این بانک پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۴۱٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha