۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
اختصاص ۴۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به  کسب و کارهای آسیب دیده در کردستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبرداد:

اختصاص ۴۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده در کردستان

کردستان- صلواتی،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از اختصاص ۴۳۶ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

برهان صلواتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اختصاص 436 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب دیده در استان اظهار داشت: مبلغ تسهیلات  برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا 12 میلیون تومان و برای واحدهایی که به دستور ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شده اند  16میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: ۷۰ درصد این مبلغ مربوط به پرداخت هزینه‌های دستمزد و ۳۰ درصد آن برای سایر هزینه های عملیاتی مرتبط با کسب و کار  است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: واحدهای کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی دارای لیست بیمه بوده و در سال گذشته فعال بوده و همچنان فعال  هستند می توانند در سامانه کارا ثبت نام کرده و برای یک بار و حداکثر تا پایان خردادماه جاری مشمول دریافت تسهیلات پیش‌بینی شده شوند.

صلواتی اظهار داشت: بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، پارسارگاد از جمله بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات حمایت از کرونا هستند.

وی یادآور شد:  ۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه ها و مجتمع های ورزشی، آموزشگاه های رانندگی مشمول تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع ویروس کرونا هستند.
 

کد خبر: ۲۴٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha