۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
انتشار نسخه به روز رسانی شده اپلیکیشن مسیریابی «گوگل مپز» با ظاهری شبیه به اپل مپز!
تازه های فناوری؛

انتشار نسخه به روز رسانی شده اپلیکیشن مسیریابی «گوگل مپز» با ظاهری شبیه به اپل مپز!

اپلیکیشن محبوب مسیریابی گوگل یعنی «گوگل مپز» در تازه ترین به روزرسانی منتشر شده، تغییراتی جذاب را در بخش محیط خود ایجاد کرده که شباهت زیادی به اپلیکیشن اختصاصی مسیریابی «اپل مپز» پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اپلیکیشن محبوب مسیریابی گوگل یعنی «گوگل مپز» در تازه ترین به روزرسانی منتشر شده، تغییراتی جذاب را در بخش محیط و ظاهر خود ایجاد کرده که شباهت زیادی به اپلیکیشن اختصاصی مسیریابی «اپل مپز» پیدا کرده است.

در تازه ترین بخش این تغییرات، رنگ پس زمینه سبز گوگل مپ با رنگ آبی روشن جایگزین شده که شبیه به رنگ آبی به کار برده شده در اپل است. همچننی رنگ های به کار برده شده در ظاهر گوگل مپز نیز بر خلاف گذشته، با تغییر مکان شما به سمت جنگل و یا حاشیه دریا تغییر کرده و به رنگ طیعت لوکیشن فعلی کاربر در خواهد آمد.

با این حساب، زمانی که به حاشیه رودخانه یا دریا سفر کنید، رنگ پس زمینه گوگل مپز به آبی روشن و بر عکس، زمانی که به سمت جنگل سفر کنید این پس زمینه به سبز تغییر خواهد یافت.

همچنین زمانیکه در اتوبان ها یا آزاد راه ها مشغول به رانندگی باشد، پس زمینه به رنگ خاکستری تیره (متناسب با رنگ آسفالت) تغییر خواهد یافت که در این بخش نیز گوگل ابتکاری همچون اپل را برای اپلیکیشن مسیریابی خود طراحی کرده است.

از سوی دیگر، تم تیره همچنان برای گوگل مپز قابل استفاده بوده و در نقاط پر ترافیک شهری نیز از رنگ زرد استفاده شده است.

لازم به ذکر است، گوگل در تغییرات اخیر ایجاد شده برای اپلیکیشن های اختصاصی خود، حرکت گسترده ای به اپلیکیشن های مورد استفاده در سیستم عامل iOS از خود نشان داده است. به عنوان مثال، در مهمترین این تغییرات، گوگل از انکریپت کردن پیامک های مورد استفاده در اپلیکیشن اختصاصی پیامک خود استفاده کرده که قرار است به زودی راه اندازی شود.

کد خبر: ۲۴۱٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha