۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
بازپرداخت مبلغ اضافی به متقاضیان خودروی چانگان

بازپرداخت مبلغ اضافی به متقاضیان خودروی چانگان

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: مشتریانی که مبلغ واریزی آن‌ها بیش از مبلغ فاکتور باشد، با مراجعه به بانک عامل و با ارائه کارت ملی و شماره شناسه، مبلغ اضافه به مشتری واریز خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، حسین کاظمی طرقی در حاشیه نمایشگاه خودرو در شهر مشهد گفت: خودروی چانگان با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فاکتور می‌شود و مشتریانی که مبلغ واریز شده آن‌ها بیش از مبلغ فاکتور باشد، مبلغ اضافه پرداختی در انتهای فاکتور مشتری ثبت و پیامک کدشناسه به تلفن همراه وی ارسال خواهد شد که با مراجعه به بانک عامل، با ارائه کارت ملی و اعلام شماره شناسه، مبلغ اضافه واریزی به مشتری پرداخت می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: دعوتنامه جهت واریز وجه مابه التفاوت مبلغ خودروی چانگان مطابق نوبت صادر می‌شود که با توجه به موجودی خودروهای چانگان ترخیص شده از گمرگ به محض تکمیل وجه توسط مشتریان خودرو به نام مشتری فاکتور و فرایند شماره گذاری و تحویل خودرو آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: آن دسته از مشتریان خودروی چانگان که نسبت به تکمیل وجه مابه التفاوت خودروی چانگان براساس دعوتنامه صادر شده اقدام کرده اند و به روز رسانی احراز سکونت آن‌ها در سامانه ثبت شده بود در روز جاری خودروی آن‌ها فاکتور و در برنامه تخصیص پلاک و تحویل قرار گرفت.

کاظمی طرقی اضافه کرد: برای تعدادی از تعهدات به مشتریان خودروهای چانگان که فیزیک پلاک دریافت شده بود با مشتریان تماس گرفته و درخصوص تحویل خودروی چانگان آن‌ها راهنمایی لازم صورت گرفت.

کد خبر: ۲۴۰٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha