۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
بیش از ۳۹۸ هزار زائر از مرز خسروی طی ۱۰ روز گذشته به عراق سفر کردند
مدیر پایانه مرزی خسروی:

بیش از ۳۹۸ هزار زائر از مرز خسروی طی ۱۰ روز گذشته به عراق سفر کردند

مدیر پایانه مرزی خسروی از تردد ۴۷۴ هزار و ۴۶۰ نفر از آن مرز طی ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: تعداد زائران ایرانی که از پایانه خسروی به عراق سفر کردند ۳۹۸ هزار و ۴۴ نفر ثبت شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میثم پرهیخته مدیر پایانه مرزی خسروی در خصوص میزان جابه‌جایی مسافران اربعین از مرز خسروی طی آغاز سفرهای اربعین تاکنون، توضیح داد: از تاریخ ۳۱ مرداد تا پایان روز پنجشنبه ۹ شهریور در مجموع ۴۷۴ هزار و ۴۶۰ مسافر از مرز خسروی عبور کردند که تعداد ۳۹۸ هزار و ۴۴ نفر از مرز خسروی خارج و تعداد ۷۶ هزار و ۴۱۶ نفر وارد کشور شدند.

مدیر پایانه مرزی خسروی در استان کرمانشاه گفت: روز گذشته ۹شهریور تعداد ۲۸ هزار و ۶نفر وارد کشور و تعداد ۵۸ هزار و ۲۳۹ نفر از مرز خسروی خارج شدند. چهارشنبه ۸شهریور نیز ۲۰ هزار و ۹۴۰نفر وارد و ۶۴ هزار و ۵۱۰نفر خارج شدند.

پرهیخته ادامه داد: میزان تردد برای روز سه‌شنبه ۷ شهریور حکایت از ورود ۱۲ هزار و ۱۵ مسافر به کشور و خروج ۶۸ هزار و ۵۲۲ نفر از مرز خسروی به عراق دارد. همچنین میزان مسافران ورودی به کشور برای دوشنبه ۶شهریور ۶ هزار و ۸۴۶ نفر و مسافران خروجی از این مرز ۶۹ هزار و ۳۹۸ نفر ثبت شد.

به گفته وی، در روز یکشنبه ۵ شهریور ۳ هزار و ۵۰۷ مسافر از مرز خسروی وارد و ۵۰ هزار و ۹۷۹ نفر خارج شدند. شنبه ۴ شهریور نیز میزان ورودی و خروجی مسافران از مرز خسروی به ترتیب، ۹۵۲ نفر و ۳۵ هزار و ۷۲۰ مسافر ثبت شد.

مدیر پایانه مرزی خسروی، میزان تردد در ۳ شهریور را برای مسافران ورودی ۲ هزار و ۱۲۶ نفر و مسافران خروجی را ۲۷ هزار و ۷۷۹ نفر، تردد در ۲ شهریور را ۷۵۶ نفر ورودی و ۱۳ هزار و ۱۸۱ نفر خروجی برشمرد.

پرهیخته افزود: در اول شهریور ۸۷۳ نفر وارد و ۷ هزار و ۱۴۲ نفر خارج و ۳۱ مرداد نیز ۳۹۵ نفر وارد و ۲ هزار و ۵۷۴ نفر از مرز خسروی خارج شدند.

کد خبر: ۲۴۰٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha