۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
خرابکاری در صنایع دفاعی و موشکی ناکام ماند

خرابکاری در صنایع دفاعی و موشکی ناکام ماند

سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توانست از یک خرابکاری در صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران پیشگیری کند.

به گزارش بازار، جزئیات مهمی از اجرای یک پروژه موفق و تاثیرگذار بر امنیت ملی از سوی وزارت دفاع منتشر شد.

بر اساس این گزارش حفاظت اطلاعات وزارت دفاع توانسته است بزرگتین عملیات خرابکاری در صنایع موشکی، هوایی و فضایی وزارت دفاع را کشف و خنثی کند.

این خراب‌کاری با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و عوامل جهانی آنها صورت پذیرفته بود.

آنگونه که خبرگزاری فارس گزارش داده، یکی از پیچیده‌ترین طرح‌های اطلاعاتی و همچنین، امنیتی در طول سال‌های اخیر برنامه خرابکاری صنعتی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در صنایع موشکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط سازمان حفاظت اطلاعات این نهاد خنثی شد.

طی ماه‌های گذشته یک شبکه کاملاً حرفه‌ای و کارآزموده که قصد داشت با همکاری برخی عوامل نفوذی قطعات معیوب و تجهیز شده را در تولید موشک‌های پیشرفته در صنایع موشکی وزارت دفاع به کارگیری کند و به چرخه تولید وارد کند در تور اطلاعاتی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع گرفتار و متلاشی شد.

با اجرای این طرح کاملاً موفق کلیه مسیرها و فعالیت‌های موساد برای تامین و انتقال قطعه مورد نظر آنان به همراه افسران خارجی و عوامل داخلی آنان شناسایی و در چتر اطلاعاتی قرار گرفتند.

به گفته یک مقام مسئول در حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، رژیم صهیونیستی تا چندی قبل مطمئن بود که طرح خرابکاری صنعتی و انتقال قطعات معیوب به صنایع موشکی وزارت دفاع با موفقیت اجرا شده است ولی پس از واردشدن ضربه اخیر به شبکه خرابکاری فوق از عمق شکستی که در جریان این عملیات متحمل شده همچنان در شوک است.

کد خبر: ۲۴۰٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha