۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
سفر وزیر کشور به استان سمنان | چند طرح اقتصادی و عمرانی افتتاح می‌شود
صبح امروز رقم خورد؛

سفر وزیر کشور به استان سمنان | چند طرح اقتصادی و عمرانی افتتاح می‌شود

شاهرود- وزیر کشور در راس هیئتی در بدو سفر به استان سمنان وارد فرودگاه بین المللی شاهرود شد و مورد استقبال رسمی مسئولان استانداری و شهرستانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی صبح پنجشنبه در راس هیئتی و در بدو سفر یک روزه به استان سمنان وارد فرودگاه بین المللی شاهرود شد و بعد از استقبال رسمی توسط مسئولان درباره اهداف این سفر تاکید کرد: در این سفر از چندین پروژه زیرساختی و فناوری در استان سمنان بازدید خواهد شد.

وحیدی همچنین از افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی در استان سمنان طی آخرین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: این استان دارای ظرفیت های عظیم در بخش های صنعتی و معدنی و همچنین گردشگری است.

وحیدی قرار است هفت طرح را در سفر امروز به استان سمنان افتتاح کند.

استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار، می گوید: افتتاح تصفیه خانه فدک در شهرستان شاهرود یکی از طرح هایی است که با حضور وحیدی وزیر کشور در سفر یک روزه به استان سمنان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه افتتاح مجموعه ورزشی و پست برق شهرک صنعتی دامغان از دیگر طرح هایی است که امروز با حضور وحیدی افتتاح می شود، بیان کرد: وحیدی ادامه سفر به سمنان از دو خودروسازی نیز بازدید می کند.

وی از افتتاح پروژه اقدام ملی توسط وزیر کشور خبر داد و افزود: افتتاح مرکز به نژاد دامی سنگسر و افتتاح دو شرکت تولیدی فعال در زمینه نمک و سیم و کابل از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان سمنان است.

وزیر کشور امشب سمنان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

کد خبر: ۲۴۰٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha