۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
چالش تامین اجتماعی و مالیات پیش روی تولیدکنندگان مسکن
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان گلستان انتقاد کرد

چالش تامین اجتماعی و مالیات پیش روی تولیدکنندگان مسکن

گرگان- تیموری، عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن گلستان با گلایه از مشکلات پیش روی صنعت ساختمان، گفت: حمایت بیشتری از سوی دولت در حوزه های مختلف مانند مالیات و بیمه تامین اجتماعی نیاز است.

حمیدرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرایط حاکم بر صنعت ساختمان در گلستان بسیاری از فعالان این حوزه را با یاس و ناامیدی روبه رو کرده است.

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن گلستان افزود: رفع چالش های بخش صنعت ساختمان عزم و اراده ویژه ای را می طلبد که در این زمینه باید بخش دولتی در کنار بخش خصوصی قرار بگیرد.

تیموری با بیان این موضوع که باید برای مرتفع سازی مشکلات صنعت ساختمان در گلستان چاره ای اندیشید، یادآورشد: برای رفع دغدغه های صنعت ساختمان باید از ظرفیت نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی استفاده کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان استان می توانند با مطالبه گری در مجلس معضلات بخش ساختمان را مطرح کرده تا راهکاری برای رفع آن پیداشود.

به گفته وی، صنعت ساختمان نیاز به توجه و حمایت بیشتری از سوی دولت در حوزه های مختلف مانند مالیات و بیمه تامین اجتماعی دارد.

تیموری با اشاره به این موضوع که ایجاد سامانه صدور مجوز ها فرایند موثری بوده، خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه صدور مجوز ها بروکراسی اداری را از بین برده است.

وی ادامه داد: بهتر است تا صدور پروانه انبوه سازی و ساخت را نیز در سامانه صدور مجوز ها قرار بدهند تا فعالان صنعت ساختمان بتوانند با صرف زمان کمتری پروانه ساخت بگیرند.

کد خبر: ۲۴۰٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha