۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
روزانه یک میلیارد تومان خسارت توسط بیمه ایران در خراسان جنوبی پرداخت شد
تحول در صنعت بیمه ایران با هوشمند سازی فرآیندها؛

روزانه یک میلیارد تومان خسارت توسط بیمه ایران در خراسان جنوبی پرداخت شد

بیرجند- مدیرکل شعب بیمه ایران خراسان جنوبی از پرداخت روزانه یک میلیارد تومان خسارت توسط بیمه ایران در استان خبر داد.

بازار؛ گروه استان ها: تحول دیجیتال و ورود نوآوری‌ در مدل کسب و کارها، مدت‌هاست که انتظارات و رفتار مصرف‌کنندگان را به صورت اساسی تغییر داده و شرکت‌ های سنتی را برای تحول در مدل کسب و کارشان تحت فشار قرار داده است. در این بین شرکت‌ های بیمه‌ ای نیز همچون سایر بخش‌ ها برای اینکه بتوانند در بازارهای رقابتی و مرتبط باقی بمانند و در این فضا سهم بازارشان را حفظ کنند و رضایت مشتریان را به دست آورند؛ تلاش کرده‌ اند، راهکارها و راهبردهای دیجیتالی مختلفی را با موفقیت پیاده‌ سازی و اجرا کنند.

در این مسیر شرکت بیمه ایران نیز به عنوان تنها شرکت دولتی در صنعت بیمه توانسته است در دولت سیزدهم دستاوردهای قابل‌ توجهی را در ایجاد خدمات الکترونیک و هوشمند در بستر دیجیتال به دست آورد و در سال‌ های اخیر با گذار از رویکرد سنتی، تحولات چشمگیری را در این حوزه رقم بزند.

ایجاد و توسعه سامانه‌های بیمه‌ ای، ارائه خدمات بیمه‌ ای بدون حضور مشتری در شعب، پرداخت خسارت به شکل غیرحضوری و... از جمله اقداماتی است که در این مجموعه در حال انجام است که نشان‌ دهنده بهبود فرآیند تحول‌گرایانه این شرکت بزرگ بیمه‌ ای است.

فعالیت ۱۵۲ نمایندگی بیمه ایران در خراسان جنوبی

مهدی جلیلی، مدیرکل شعب بیمه ایران خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: به منظور ایجاد اشتغال و افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان این مدیریت اقدام به افزایش جذب نماینده بیمه عمر و جنرال نموده و در حال حاضر ۱۵۲ نمایندگی بیمه ایران در استان فعال است.

وی به راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی خسارت از طریق «سامانه بیمه ایران من» در راستای سیاست های دولت خدمتگزار و مردمی در جهت بسط و گسترش دولت الکترونیک و خدمات رسانی مطلوب اشاره کرد و افزود: پرداخت الکترونیکی خسارت تا سقف ۱۴ میلیارد ریال و حذف فیزیکی چک از دیگر خدمات بیمه ایران می باشد که موجب کاهش سفرهای متعدد زیاندیدگان به شعب شده است.

مدیرکل شعب بیمه ایران خراسان جنوبی: پرداخت الکترونیکی خسارت تا سقف ۱۴ میلیارد ریال و حذف فیزیکی چک از دیگر خدمات بیمه ایران می باشد که موجب کاهش سفرهای متعدد زیاندیدگان به شعب شده است

وی عنوان کرد: در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به مشتریان بخش عمده ای از اختیارات بیمه ایران از جمله در رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان به شعب تفویض شده است.

مدیرکل شعب بیمه ایران خراسان جنوبی بیان داشت: در اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در خصوص نهضت ملی مسکن این مدیریت اقدام به مذاکره و انعقاد قرارداد با انجمن انبوه سازان استان جهت صدور بیمه نامه های آتش سوزی، مسئولیت و مهندسی پروژه نموده است.

صدور بیش از یک میلیون بیمه نامه ایران در خراسان جنوبی

جلیلی عنوان کرد: طی سال گذشته یک میلیون و ۵۱ هزار و ۷۴ فقره بیمه نامه در استان به مبلغ بیش از ۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال داشته است.

وی افزود: طی سال گذشته به ۱۱۰ هزار و ۹۷۰ پرونده مبلغ بیش از دو میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال خسارت پرداخت شده است.

مدیرکل شعب بیمه ایران خراسان جنوبی ادامه داد: در سال جاری نیز تا کنون ۷۱ هزار و ۹۸۵ فقره بیمه نامه در استان صادر شده است.

به گفته وی در همین مدت به ۹ هزار و ۵۶۹ پرونده بیش از یک هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال خسارت رسیدگی و پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری به طور متوسط روزانه یک میلیارد تومان خسارت به زیاندیدگان پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۴۰٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha