۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
آخرین وضع راه‌اندازی سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان

آخرین وضع راه‌اندازی سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال اجرای مراحل مناقصه برای انتخاب پیمانکار است تا ناوگان بار و مسافر به سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان مجهز شود.

به گزارش بازار، علی اکبر نژادعلی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با اشاره به امضای تفاهمنامه چهارجانبه راه‌اندازی سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) در پنجم اردیبهشت امسال، گفت: بر اساس قانون، قرار بود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تا تیر، اطلاعات مربوط به اولویت بندی ناوگان حمل‌ونقل را در اختیار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دهد.

وی تأکید کرد: ما این اطلاعات را در همان اردیبهشت در اختیار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دادیم و از این بابت مشکلی نیست.

این مقام مسئول درباره عمل کردن سایر دستگاه‌های اجرایی به مفاد تفاهمنامه چهارجانبه راه‌اندازی سامانه سپهتن هم گفت: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای این که مشکلاتی که طرف‌های دیگر مطرح می‌کردند سریع‌تر رفع شود، جلساتی را با حضور نمایندگان این دستگاه‌ها برگزار کرد و حتی مباحث مربوط به پدافند غیرعامل و ارتباط آن با سازمان راهداری برطرف شد.

وی اظهار کرد: مراحل برگزاری مناقصه در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال برگزاری است و امیدواریم که این سازمان با انتخاب پیمانکار و برنامه‌ریزی منظم در این حوزه، هرچه سریع تر، ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر به سامانه سپهتن مجهز شود تا اطلاعات سیر حرکت و عملکردی ناوگان را به صورت برخط داشته باشیم؛ با این اقدام، تخصیص سوخت بر مبنای واقعی عملکردی و پیمایش انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۰٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha