۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
مهر و موم ۲ شرکت متخلف فروش بلیت هواپیما

مهر و موم ۲ شرکت متخلف فروش بلیت هواپیما

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این شرکت‌ها در استان اصفهان بلیت اربعین را ۲ میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب به زائران اربعین حسینی ارائه کرده بودند.

به گزارش بازار، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همراه با گشت مشترک این سازمان روند ارائه خدمات به زائران حسینی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) را بررسی و دستورهای لازم برای برخورد با متخلفان را صادر کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از مهر و موم ۲ شرکت متخلف فروش بلیت هواپیما بلافاصله بعد از کشف تخلف خبر داد و افزود: این شرکت‌ها در استان اصفهان بلیط اربعین را ۲ میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب به زائران اربعین حسینی ارائه کرده بودند که با تماس تلفنی با اداراه کل تعزیرات حکومی اصفهان در کمتر از یک ساعت مهر و موم و به بازگرداندن مبلغ اضافه محکوم شدند.

محسنی پیرامون آخرین پرونده‌های تشکیل شده برای شرکت‌های هواپیمایی در طرح نظارتی اربعین، گفت: یک شرکت هواپیمایی معروف که هزار و ۷۳۵ بلیت مشهد-نجف و ۶۸۰ بلیط اصفهان-نجف را به ارزش ۱۰۹ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال به صورت خارج از شبکه عرضه کرده بود به بازگرداندن حق شاکیان محکوم شد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به افزایش تقاضا برای خرید بلیت از اجرای حکم پلمب صرف نظر و به این شرکت فرصت داده شد تا ظرف ۲۴ ساعت تمامی خریداران را از گرانفروشی مطلع و تمامی اضافه بهای دریافتی را به مسافران بازگرداند.

محسنی گفت: دیروز هم یک شرکت فولادی که برای پرسنل خود روزانه ۱۰۰ بلیت به قیمت مصوب تهیه و از طریق یک شرکت دیگر این بلیت ها را سه تا پنج میلیون گرانتر از قیمت مصوب می‌فروخت، شناسایی و شخص متخلف روانه زندان شد؛ بلیت ها هم مجددا به شبکه رسمی برگشت تا در اختیار عموم متقاضیان قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور قیمت بلیت مصوب هواپیما برای اربعین هشت میلیون تومان بوده و عرضه این بلیت به هر مبلغی بالاتر، تخلف است و تعزیرات حکومتی بدون چشم پوشی با متخلفان برخورد می‌کند.

کد خبر: ۲۴۰٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha