۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای نهضت ملی مسکن زنجان پرداخت شد
معاون اجرایی بانک مسکن زنجان:

۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای نهضت ملی مسکن زنجان پرداخت شد

زنجان- خدایی، معاون اجرایی بانک مسکن زنجان گفت: بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به پروژه های نهضت ملی مسکن در استان پرداخت شده است.

حسن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اولین بانک بود که تسهیلات بانکی لازم برای این طرح را تامین کرد،گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون برای ۱۶ هزار و ۱۲۶ واحد مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب خودمالکی، گروه ساخت چند خانواری، بنیاد مسکن، شرکت عمران ستاد و اداره کل راه و شهرسازی تامین مالی شده است.

وی ابراز کرد: مبلغ انعقاد قرارداد با پروژه های مزبور بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال بوده است و در این راستا با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها نیز بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان پرداخت شده است.

معاون اجرایی بانک مسکن زنجان گفت: بعد از ابلاغ تسهیلات متمم به مناسبت هفته دولت که از روز چهارشنبه هفته گذشته ابلاغ شده است پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد بوده و دارای نهاد متولی ( اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران ستاد ) هستند می توانند پس از معرفی نهادهای متولی، از تسهیلات متمم بگونه ای که مجموع تسهیلات هر واحد ۵۵۰ میلیون تومان گردد بهره مند شوند.

خدایی تصریح کرد: در این راستا در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان، اولین تسهیلات متمم ۲۰۰ میلیون تومانی به فاز بعدی پروژه برکت به تعداد ۵۵۲ واحد مسکونی تخصیص و قرارداد آن در دفترخانه اسناد رسمی امضا شد.

کد خبر: ۲۴۰٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha