۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
رفع چالش‌های صنعتگران را به طور جدی پیگیری می‌کنیم
وزیر صمت:

رفع چالش‌های صنعتگران را به طور جدی پیگیری می‌کنیم

اصفهان - علی آبادی؛ وزیر صمت گفت:همه مشکلات بخش خصوصی را درک و برای رفع آنها به ویژه مشکلات صنعتگران با جدیت تلاش می‌کنم.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس علی‌آبادی شامگاه سه‌شنبه، در پایان سفر یک روزه خود به اصفهان به مناسبت هفته دولت، با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور فعالان اقتصادی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: همواره فرصت برای دیدار و صحبت با فعالان اقتصادی استان فراهم است؛ به دلیل تجربه فعالیت مشابه، همه مشکلات بخش خصوصی را درک و برای رفع آنها به ویژه مشکلات صنعتگران با جدیت تلاش می‌کنم.

وی باید تا جای ممکن تصدی گری را کم کنیم و اجازه دهیم تولید مسیر خودش را پیدا کند، افزود: تنها باید هنگام خطر از چنین موضوعی جلوگیری کرد.

وزیر صمت بخش خصوصی، صاحبان سرمایه و صنف را نخبگان اقتصادی کشور و چکیده سرمایه‌های ملی برشمرد و تاکید کرد: برای رفع مشکلات موجود باید بخش خصوصی و بخش دولتی به کمک یکدیگر چالش‌ها را حل کنند.

فعالان بخش خصوصی راه حل برای رفع مشکلات تولید ارائه کنند

وزیر صمت با اشاره به اینکه لازم است فعالان بخش خصوصی در کنار مطرح کردن چالش‌ها راه حل مناسب هم ارائه دهند، تاکید کرد: طیبیعی است صاحبان یک صنف به دلیل اشتغال دایمی در آن حرفه بهترین راهکار برای رفع مشکلات را نیز می شناسند و در این زمینه به نوعی کارشناس هستند.

در ادامه این نشست استاندار اصفهان، ضمن بیان برخی از مشکلات تولیذکنندگان و صنعتگران اصفهانی اظهار کرد: باید از سوی مقام عالی وزارت صمت به این نکنه توجه شود که استان اصفهان متفاوت از سایر استانهاست و فعالان اقتصادی این استان بیشتر دغدغه‌های ملی دارند و رفع مشکلاتآنها رفع دغدغه های تولید در سطح کشور است.

سید رضا مرتضوی، افزود: برای کمک به رفع این مشکلات درخواست می‌کنیم زمانهای مشخصی در ماه برای دیدار فعالان اقتصادی اصفهانی با مقام وزارت و معاونان مربوطه تعیین شود.

کد خبر: ۲۴۰٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha