۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
ذخیره ۱۲ هزار تن کود کشاورزی یارانه دار در همدان
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همدان خبرداد:

ذخیره ۱۲ هزار تن کود کشاورزی یارانه دار در همدان

همدان - مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزری استان همدان گفت: ۱۲ هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه دار در انبارهای شرکت خدمات حمایتی استان همدان برای کشت های پاییزه ذخیره شده است.

به گزارش بازار؛ بهروز الیاسی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان وظیفه تهیه و تدارک، توزیع، حمل و نقل و فروش انواع نهاده های مورد نیاز کشاورزی و کودهای کشاورزی را عهده دار است و با ۹۴ کارگزار فعال در ۱۰ شهرستان استان عملیات توزیع را انجام می دهد.

وی گفت: طی سال گذشته به منظور رفاه حال کشاورزان در مناطقی که دسترسی به کودهای کشاورزی مشکل بود تعداد ۱۸ مورد مجوز عاملیت جدید صادر شد.

الیاسی گفت: این شرکت با تأمین ۱۰۰در صدی کودهای کشاورزی مورد نیاز استان همدان، به طور میانگین سالانه مقدار حدود ۱۲۰ هزارتن انواع کودهای کشاورزی برای استان تأمین، تدارک و توزیع می کند که برنامه کودی استان در سالجاری، ۱۲۳ هزار تن انواع کودهای کشاورزی ازته ، فسفاته و پتاسه بوده که ۹۸ هزار و ۳۴۱ تن ازته، ۱۸هزار و ۳۱۱ تن فسفاته و شش هزار ۸۷۵ تن پتاسه است.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۱۲ هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه دار در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان برای کشت های پاییزه استان ذخیره شده است.

کد خبر: ۲۴۰٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha